וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר "מאסטר שף": מתברר שפלחי מנדרינה על שמן אגוזי לוז הם לא מנה

אביעד "צפניה" קדרון

30.3.2014 / 0:02

בין התבלינים החריפים של מסרט והמבחנות של נוף, לשלמה לא היה סיכוי. צפניה צפה בחצי גמר "מאסטר שף" ויצא עם קרייבינג לגלידה לא מוכנה

זה לא היה יכול להסתיים אחרת. לשלמה לא היה מקום בגמר "מאסטר שף" בגלל החטא הקדמון. אתם יודעים, הריב ההוא עם יונתן רושפלד שהיה, בפועל, קו העלילה היחיד של העונה הרביעית של ריאליטי הבישולים. השף נגד האמן. האדם שיודע לבשל מול האדם שמקפיא ירקות ושאר, ובכן, ירקות. שלמה לא היה יכול להיות המאסטר שף הבא של ישראל, מה שזה לא יהיה. כמו משה, הוא הוביל את הצופים אל הארץ המובטחת אבל נותר בחוץ. הוא לא חלק משלישיית הגמר. הוא לא יכול להיות חלק משלישיית הגמר כי משמעות הדבר תהיה שהאדם שעשה את הבלתי ייאמן וערער על עמידות המערכת, יהיה חלק מהמערכת. לכן טבעי היה לשלוח את שלמה לדרכו ולאחל לו בהצלחה בחייו החדשים שיכללו, מן הסתם, הקפאת ירקות ושאר ירקות.

לא קל להיפרד משלמה, ככלות הכל, הוא היה המתמודד היחיד שאתגר את השפים ואף התבאס כשהשופטים לא חשבו שפלחי מנדרינה המונחים על שמן הם מנה מנצחת. אף אחד אחר לא קרא תיגר ולא תפקד כקונטרה, גם אם קלה ולעיתים לא קיימת, למערכת. השפים נתנו משימה, המתמודדים עמדו בה. פחות או יותר. שלמה היה המתמודד היחיד שבכל פעם שהגיש מנה לשופטים גרם למתח בקרב הצופים. האם הפעם השופטים יקבלו את המנה שהכבשה השחורה הכינה? שאר המתמודדים נהנו לאורך העונה ממחמאות שנשתלו עמוק עמוק בסאבטקסט של התכנית. רושפלד פלט לא פעם שהרמה העונה היתה גבוהה מבעבר. רק שלמה היה החריג. עודדנו את האנדרדוג אבל ידענו שלא יגיע רחוק. "מאסטר שף" היא לא "כוכב נולד" או איך שלא קוראים בימינו לתכנית של צביקה הדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיהנום גם קפא. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלמה הלך והותיר אותנו עם שלישיית גמר, השלמות אודיו גסות (ברצינות, אנחנו רואים שהמתמודדים לא מזיזים את הפה בזמן שהם מדברים על ריזוטו) ושומה אחת שבאמת, אולי הגיע הזמן שמסרט תעשה משהו לגביה. ראשון בשלישיית הגמר הוא עידו קרוננברג. האיש והנפוטיזם. לא ברור כיצד חברו הטוב של השותף של רושפלד שבעצם הוא גם חבר של רושפלד הגיע עד לגמר התכנית אבל ממילא אין לנו מושג מה טעם הדברים שהוא מכין. לא צריך לדאוג לעידו. אין סיכוי שינצח בגמר. הרי מדובר באיש שדואג לספר תוך כדי הכנת אנטריקוט על מצע חמוציות דרוזיות שזו בדיוק המנה שהוא וברוס ויין נהגו להכין יחדיו בפנימייה. הון שלטון זה כל כך 2008. העם לא יבחר בו. או ביאכטה שלו.

מסרט היא האיום הגדול ביותר בגמר. לא בגלל השומה. כולם זוכרים את עוגיות הטחינה הדי רגילות שמסרט הכינה אשר זכו לתשבוחות מהשופטים משל היו משהו שהוא לא, ובכן, עוגיות טחינה. לכדה בעוגיות את הטעם האתיופי מיי אס. מסרט דוחפת לכל מנה את התבלין האתיופי הנדיר צ'ילי אדום. הו צ'ילי אדום מתייפחים השופטים. אנחנו באמת אמורים להאמין שבאלפי השנים בהם סבל העם היהודי במדבר באתיופיה הוא עשה את זה עם צ'ילי אדום וללא נייר טואלט לח או אפרת אברמוב קטנה? פליז.

מה שמותיר אותנו עם נוף, ערביית המחמד נטולת המבטא. באמת הגיע הזמן שערבי נטול מבטא ייקח איזו תכנית ריאליטי. ומעבר לזה שהגיע הזמן שערבי נטול מבטא ייקח תכנית ריאליטי, כדאי שנוף תהיה הערבי הזה. למען השם, מדובר בדוקטור למיקרוביולוגיה! כלום לא עדיף שנוף תעביר את זמנה במטבח ולא, רחמנא ליצלן, ברקיחת כל מיני דברים מסוכנים במעבדה? בכל זאת, ערבייה.

מרוצים משלישיית הגמר של "מאסטר שף"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully