וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הפרסומת הסקסית של בר רפאלי נפסלה לשידור

30.3.2014 / 21:11

הרשות השנייה החליטה כי הפרסומת החדשה והפרובוקטיבית של הדוגמנית תיאסר לשידור בשעות היום ותשודר החל מהשעה 22:00 בלילה בלבד

בר רפאלי, החגיגה נמשכת: פרסומת בכיכובה של הדוגמנית המקומית משכה הרבה תשומת לב מצד הקהל, אבל את הרשות השנייה היא פחות הרשימה. בהחלטה שנתקבלה היום (ראשון) ברשות השנייה נקבע כי הפרסומת הפרובוקטיבית תיאסר לשידור בכל שעות היום, ותשודר החל מהשעה 22:00 ואילך, זאת בשל "יותר מידי רמיזות מיניות", כך נודע לוואלה! תרבות.

בפרסומות המדוברת, לרשת הביגוד "HOODIES", נראית רפאלי משתובבת במיטה עם רד אורבך, הלא הוא הבובה הסגולה מ"רד בנד". זאת ועוד, רפאלי נראית כשהיא שוטפת את המכונית של אורבך, משחקת עימו סטריפ פוקר ואף מצטלמת איתו להנאתה. כל הכיף הזה היה קצת יותר מדי עבור הרשות השנייה שהחליטה שמדובר ברמזים ארוטיים מדי שעלולים לשבש את המוח הטהור של צופי הטלוויזיה בישראל ולפגוע ברגשותיהם העדינים ולכן אם תרצו לצפות בפרסומת, תיאלצו לחפש אותה ביוטיוב או כמובן לחכות בסבלנות עד לשעה 22:00 בלילה, או אז היא תפציע על מסך הטלוויזיה שלכם וכולם יוכלו ליהנות מרפאלי ואורבך המצחקקים והמרוצים.

ממשרד יחסי הציבור של "HOODIES" אישרו את הדברים מהרשות השנייה נמסר "הפרסומת בכיכובה של בר רפאלי לא נפסלה אלא הוגבלה לשידור החל מהשעה עשר בלילה בשל אופייה".

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully