וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן: "שיפסיקו לשמוח לאיד"

6.4.2014 / 13:28

לאחר הסערה שעוררו דבריו של אייל גולן בסוף השבוע, הגיב הזמר בפייסבוק לסטטוס של אחד מחבריו וטען: "מי שכיוונתי אליו את דבריי יודע זאת. זה ממש לא כלל העדה האשכנזית אלא ממש אחדים בתקשורת"

הפרקליטות החליטה: לא יוגש כתב אישום נגד אייל גולן. דניאל בוק
הוא בכלל אמר שלופים/דניאל בוק

פרשת אייל גולן והקטינות מסרבת לרדת מסדר היום הציבורי וגולן נדרש להתייחס לסוגייה פעם נוספת לאחר שטען בסוף השבוע כי התקשורת האשכנזית רקדה על דמו. "באחד משיריי אני שר ?לטעות זו חולשה אנושית ולמחול מעלה אלוהית?. אז אני אנושי וטעיתי אבל כנראה שב?מעלה אלוהית? לא כל העם הזה ניחן. ומה שמשגע אותי זה שגם הטעות כביכול היתה באיזה שיקול דעת מוטעה שעשיתי ולא באיזו עבירה פלילית חלילה. אני תקווה שהעם הזה יתחיל לאהוב אהבת חינם אחד את רעהו . ושיפסיקו לשמוח לאיד. בקשר לעניין העדתי מי כמוך יודע כמה חברים אשכנזים יש לי ( אפילו יותר ממזרחיים) ומי שכיוונתי אליו את דברי יודע זאת תאמין לי. זה ממש לא כלל העדה האשכנזית אלא ממש אחדים בתקשורת", כתב גולן בפייסבוק בתגובה לסטטוס של אחד מחבריו.

סוף השבוע החולף היה סוער במיוחד עבור גולן. מגישת החדשות אושרת קוטלר איבדה את סבלנותה בשידור חי בעקבות דבריו של גולן ובסיום כתבה שעסקה בנושא אמרה בזעם: ": "אני לא אשכנזיה, עוד לא התחלתי לקרוע אותך אייל גולן, שמעת אותי? ואני אעצור כאן, איזו חוצפה, הוא מעצבן אותי. לא ייאמן, שישתוק, שפשוט ישתוק".

אוהבים חינם? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully