וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה בשדרות: "לבטל את הופעתו של אייל גולן ביום העצמאות"

לאחר שבוטלה הופעתו של אייל גולן בחיפה ביום העצמאות בעקבות לחץ ציבורי, יוצאים תושבי שדרות למאבק. "גולן עשה מעשים לא ראויים"

צלמים זמניים מורשים

תושבי שדרות יוצאים למאבק נגד הגעתו של אייל גולן לעיר במסגרת אירועי יום העצמאות. בתחילת השבוע הקימה ג', תושבת העיר, עמוד פייסבוק בשם "תושבים נגד הזמנתו של אייל גולן לבימת העצמאות בשדרות" בו היא קוראת לאלון דוידי, ראש עיריית שדרות, לבטל את הופעתו של גולן.

"זה מביך אותי כתושבת. למה אני צריכה לממן מהכיס שלי זמר שרק לפני חודש הבת שלי התבקשה להגיש עבודה על מעשיו. מה אני אגיד לה? עכשיו תתעלמי מזה וסבבה. לכי תרקדי עם אייל גולן", מספרת ג' בשיחה עם וואלה! תרבות. לדבריה, הבעייתיות נובעת מכך שמדובר באירוע ציבורי הממומן מכספי ציבור ולא באירוע פרטי של העירייה.

אבל בכל זאת, התיק נגדו נסגר.
"התיק נסגר אבל הוא עדיין עשה מעשים לא ראויים והתייחס לנערות בצורה מבזה. זה שהתיק נסגר לא אומר שמדובר במעשים ראויים. הרבה פעמים אין מספיק ראיות כדי ללכת עם זה קדימה... אני לא אומרת לבטל את הדמות שנקראת אייל גולן. המחאה היא נגד ההחלטה לתת לו במה ציבורית ביום העצמאות ה-66 של מדינת ישראל".

בזמן שהמחאה המקוונת של ג' צוברת תאוצה, משיחות אקראיות שערך כתב וואלה! בדרום עולה כי ישנם תושבים שלא מתנגדים להופעתו של גולן ו"רק רוצים הופעה שמחה ביום העצמאות".

אייל גולן. וואלה! NEWS, דניאל בוק
האם יופיע במקום כלשהו ביום העצמאות?/דניאל בוק, וואלה! NEWS

כידוע, בעיריית חיפה ביטלו סיכום על הופעה של אייל גולן בערב יום העצמאות בעיר, בעקבות לחצים שהפעיל חבר המועצה אורי גרינברג המייצג את סיעת "יש עתיד". הוא פנה לראש העיר יונה יהב וכתב כי רבים הזדעזעו מפרשת הקטינות, כי מעל ראשו של גולן עוד עומדות שאלות מוסריות וכי לא ראוי שהציבור יממן הופעה של גולן מכספי המסים. מעיריית חיפה נמסר: "ארגוני נשים פנו אלינו ונעננו לרחשי ליבם".

בתוך כך, העיתון "ישראל היום" מדווח הבוקר (רביעי) כי גם בבית שמש התעוררה מחאה ציבורית בנוגע להופעתו המתוכננת של גולן ביום העצמאות. שאר המדינה, כך נדמה, לא מושפעת מהמחאה בפריפריה. למרות החשיפה בוואלה! תרבות כי קיימת צניחה במספר ההשמעות של שיריו של גולן בתחנות הרדיו השונות, אלבומו החדש של גולן, "ימים יגידו" הגיע למעמד פלטינה על מכירות של למעלה מ- 30 אלף עותקים בפחות מ-24 שעות.

מעיריית שדרות נמסר: "המקרה של איל גולן נבחן על ידי שלטונות החוק במדינת ישראל, אשר לא מצאו עילה משפטית להגיש כנגדו כתב אישום. עיריית שדרות לא מתיימרת להחליף את מקומו של בית המשפט בישראל. יתרה מזאת, דווקא בשל החלטת הפרקליטות שלא להגיש כתב אישום, יש בכך כדי להכשיר את הקרקע לאלו המבקשים לשכור את שירותיו של הזמר, לעשות כן. בנוסף, ראוי לזכור כי האיש התנצל על מעשיו בתקשורת ואף התראיין בהרחבה בנושא. בשל האמור, איננו רואים כל הצדקה להחמיר עמו מעבר להחלטת הפרקליטות ובוודאי לא להחרימו. בסופו של יום, אל לנו לשכוח כי מדובר בזמר מוערך מאוד בקרב תושבי ישראל בכלל ושדרות בפרט. אנו שמחים על כי הסכים להגיע אלינו ולשמח את תושבי העיר ביום העצמאות ועל כי התאפשר לנו להביא זמר כה מצליח, אשר ישכיח במעט, מלב התושבים, את התקופה הקשה והלחוצה אשר חוו לאחרונה. נזכיר כי לצד איל גולן, יופיעו גם יובל דיין, חיים אוליאל, בן המקום, ולהקות מקומיות נוספות ומוכשרות. כמו-כן, למחרת היום תופיע מיכל הקטנה עבור ילדי שדרות. אנו גאים כי אחרי שנים רבות בהן תושבי העיר לא חגגו כמו שצריך את יום העצמאות, נחגוג הפעם בגדול. בהזדמנות זו, אנו קוראים לכל תושבי העיר להגיע בהמוניהם וליהנות מההופעות".

מליאם הפקות, המייצגת את אייל גולן, לא נמסרה תגובה.

תסעו לשדרות לצפות בהופעתו של גולן? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully