וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גבריאל: "יגאל הנאצי לא רע באופן טהור"

11.4.2014 / 0:00

אהובה קרן ואורי גבריאל הגיעו לאולפן וואלה! לשיחה על הסרט "מפריח היונים". גבריאל התייחס לדמות שגילם ב"הבורר" וחשף מה מניעיה וקרן סיפרה על הגשמת חלום בזכות תרגום התסריט לעיראקית

בימוי: דובי קליין עריכה: מאיה בן ניסן

מפריח היונים" הוא סרט דרמה המבוסס על הרומן רב המכר של אלי עמיר, מספר את סיפורו של כאבי (דניאל גד), בן ה- 16, בן למשפחה ציונית המתגוררת בבגדד. חזקאל, דודו של כאבי, המשמש כמנהיג במחתרת, נעצר ונעלם לאחר שכתב בעיתונו מאמר נגד הממשלה בעקבות תלייתו של סוחר יהודי חשוב בעיר בסרה. כאשר כאבי, לוקח על עצמו את המשימה לגלות היכן הוא נמצא, הוא מתגייס למחתרת הציונית. אשתו של חזקאל, ראשל (יסמין עיון) היפה, בת ה- 20, משתתפת עם כאבי בחיפושים.

לצידו של כאבי במחתרת פעילה גם אמירה בת ה- 15, תלמידה מחוננת ואהבתו הראשונה של כאבי, שמסתירה מאביה (אורי גבריאל), אחד מנכבדי הקהילה, את פעילותה הציונית, עד לבריחתה הפתאומית לישראל. כאבי מגלה בסופו של דבר את מקום הימצאו של חזקאל בעזרתו של כרים (רון שחר), עורך דין מוסלמי וידיד המשפחה.

אורי גבריאל ואהובה קרן, המגלמת את אם המשפחה נעימה, הגיעו לאולפן וואלה! לשיחה על הסרט. קרן חשפה כי בזכות הסרט הגשימה חלום וגבריאל סיפר על הדמויות שגילם לאורך הקריירה.

"מפריח היונים" בבתי הקולנוע החל מה-10 באפריל ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully