וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכונת דניה 06: השיר שיסיים במקום האחרון באירוויזיון

אביעד "צפניה" קדרון

16.4.2014 / 0:00

ליטא מתאבדת, מולדובה עם עוד שיר סתמי שיגיע לגמר, הולנד פונה לאנשים שלא אוהבים רעש, דנמרק שולחת מוסלמי יותר מדי שמח ומקדוניה, נו, מקדוניה. צפניה חוגג עם שירי אירוויזיון 2014

הולנד הולכת על Mute

שנה אחרי "Birds" היפהפה, מגיע "Calm After The Storm", שיר ההמשך הפחות יפהפה. הולנד, כך נדמה, הפנימה כי הדרך היחידה בה תעפיל לגמר האירוויזיון היא באמצעות השתלטות על נישת השירים השקטים. הבעיה של "Calm After The Storm" היא שמדובר בשיר שקט ומעט משעמם שיעלה לגמר רק בעזרת השופטים. כלומר, אם השופטים ירחמו על הולנד ויתנו לה כרטיס לגמר. הקהל לא צפוי לסמפט את ההרכב שהוקם במיוחד עבור התחרות. מה קורה אחרי סופה? כלום. בדיוק מה שקורה בשיר של הולנד.

מולדובה לא נחה

אחת התופעות המזעזעות של האירוויזיון בשנים האחרונות היא מולדובה. וליתר דיוק, ההעפלה האוטומטית של מולדובה לגמר. פרט לשנה אחת, מולדובה העפילה לגמר האירוויזיון בתשע השנים בהן השתתפה בתחרות. אף אחד לא יודע למה זה קורה. הרי מולדובה היא לא מעצמת מוזיקה. האם מדובר בהצבעה שבטית של כל הצוענים החיים באירופה? שוחד? איגוד חירשי אירופה שמתאחד כדי לדחוף את מולדובה לגמר כחלק ממזימה שטנית? לא ברור. גם השנה מולדובה תעפיל לגמר וגם השנה היא תסיים בגמר בצמרת העשיריה השנייה. זה המקסימום אליו שיטת הקומבינה יכולה להגיע.

המוסלמים כבשו את דנמרק

בואו נסגור את זה עכשיו: דנמרק לא תזכה בדאבל. היא אולי תתברג בטופ 5 כי השנה היא שנה מחורבנת לחלוטין מבחינה מוזיקלית אבל היא לא תזכה בדאבל. למען השם, היא שלחה לתחרות מוסלמי בשם באסים. באסים! ולא רק שבאסים הוא מוסלמי, הוא ניסה למכור איזה סיפור עצוב על אבא שחולה בסרטן. והאבא חי בסוף! הוא אפילו לא סוחב סיפור מרגש. ולא רק שהסיפור על האבא חולה הסרטן לא מרגש, באסים (המוסלמי!) קרא לשיר שלו "Cliche Love Song". הוא אפילו לא מנסה להסתיר את הבוז שלו כלפי התחרות. עצוב.

מקדוניה אנדרוגנית

בניגוד למה שאפשר לחשוב, מקדוניה שלחה לאירוויזיון אישה ולא גבר. אני יודע, המראה של טיאנה יכול להטעות. "To The Sky" המקדוני צפוי להיות אחד המכשולים הגדולים של מיי פיינגולד בדרך להעפלה לגמר. ולמה זה? ובכן, כי טיאנה מזכירה מעט את מיי במראה וכי כמו מיי, גם טיאנה מבצעת שיר קצבי, נניח. האם מקדוניה תעפיל לגמר? זו אולי אחת השאלות המסקרנות סביב חצי הגמר בו תתמודד ישראל. לכאורה, לא מדובר בשיר מנצח. בפועל, מקדוניה תבצע אותו לקראת סוף חצי הגמר ואתם יודעים, בסופו של דבר הכל מסתכם במיקום.

ליטא מתמקמת במקום האחרון

ברכות. ליטא זכתה בתואר השיר הגרוע ביותר באירוויזיון 2014. ברצינות, איזה זבל מרוכז. השיר הליטאי כל כך גרוע שהוא יכול להפוך לקאלט. מילה שלי, אל תלכו לשירותים בזמן השיר הליטאי. כזו תאונת דרכים מוזיקלית בשידור חי לא ייצא לכם לראות עוד הרבה זמן. מקום אחרון בחצי הגמר? לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully