וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבת לזוז 05: השיר האידיוטי בעולם שייך לאבריל לאבין

25.4.2014 / 0:00

"הלו קיטי" של אבריל לאבין יגרום לכם למות מבפנים, ביונסה מזנקת שוב (ולא בזכות ג'יי זי), לילי אלן פותחת חזית ודיימון אלברן נעים. חייבת לזוז בסיקור האינדי והפופ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחייך, "Kawaii"? אבריל לאבין/מערכת וואלה!, צילום מסך

Avril Lavigne – "Hello Kitty"

מי שהעביר את זמנו ברשתות החברתיות לאחרונה, סביר להניח שראייתו נפגעה מהקליפ ל"Hello Kitty" של אבריל לאבין. ואם לא לדבר על העיוורון הזמני, אז לפחות על המצוקה מהאינפנטיליות שהתפשטה בלי רסן על המסך, דרך האוזניים ואז בחלל כולו. כל אלו לא משנים דבר במעמדה של לאבין, שכבר לפני שנים ויתרה על תדמיתה הפסאודו-פאנקיסטית שהגישה בכפית גדושה. לא קרה שם כלום, מאז "Let Go". לאבין לא זזה אינץ', והקהל הנאמן שקיבל את "קומפליקייטד" באדיבות יחסית נאלץ להתמודד עם מתבגרת בלתי נסבלת וצווחנית, שבין היתר פולטת גזים בצבע ורוד. אבל אלו לא נפיחות הברבי שמוציאות מאזינים מהדעת, אלא הריק שמתלווה להן. באזפיד מתחו את הדאחקה עד הקצה, מתעוורי הטוויטר מתו מבפנים ונראה שזו רק תחילתו של פסטיבל הכישלון. האסתטיקה, צעקות ה"Kawaii", הצבעים והריקודים המטופשים ב"Hello Kitty", כמו גם מעורבותו הבלתי מפתיעה של צ'אד קרוגר – מבחילים וגוררים לתחינה המתבקשת: שמישהו כבר יסיר את ה"רוק אלטרנטיבי/פופ פאנק/פופ רוק" מדף הוויקיפדיה העצוב הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשו משהו, בבקשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

BOOTS – “Dreams” (Feat. Beyoncé)

יש קמצוץ אנשים בעולם שיכול לטפס על עץ ולא לרדת לעולם, והקמצוץ הזה כולל את סולאנג', ג'יי זי והמפיק בוטס (Boots). ברי המזל המצוינים, זכו לכך שביונסה תצוץ בהפתעה בטראקים שלהם. המפיק המסתורי והשלישי בחבורה, שגם אחראי על נתח כבד מ-"Beyoncé" האחרון, הוא האדם ששלף מן הכובע את "Dreams". אם להתעלם מהתגובות שגוררת נוכחותה של האישה הביונית, שהיא הלב הפועם של הקונצנזוס וג'יי זי – עדיין קשה שלא להבחין בכך שהיא שרה טוב מתמיד, ואת הכתר יש להניח על ראשו של בוטס (שבמהרה יזכה לכינוי "מפיק על"). מדובר בשיר פופ קליט, בנוי למשעי ואפילו מרגש. מה עוד יקרה במיקסטייפ הבא שלו, "Winter Spring Summer Fall"? נמתין בדריכות.

Pharrell Williams – “Marilyn Monroe”

עכשיו, כשאפילו אבא כבר לא יכול לשמוע עוד ריפיט של "Happy", פארל וויליאמס הפך לאדם שגם עם דחפור ענק לא נצליח להזיז מכס המלכות. היקום כבר מתרגל לרעיון, ופארל יכול לעשות כרצונו – כמו גם לשחרר קליפ לשיר הפתיחה "Marilyn Monroe", מתוך האלבום "G I R L". בדיוק כמו קודמיו, הווידאו דחוס ריקודים, צבעוני ועליז. כמה מיץ עוד ניתן להפיק מהגומי הזה? כנראה שהרבה מאוד, ובכל זאת; מה הלאה? בשלב מסוים הצד האפל של וויליאמס יהיה חייב לזנק החוצה, וסביר להניח שהוא כבר מודע לכך.

Lily Allen – “Sheezus”

לילי אלן משחררת את קליפ האנימציה לשיר הנושא מתוך האלבום "Sheezus", ומסבירה את האזכורים של ביונסה, לורד, ריהאנה, קייטי פרי, ליידי גאגא בו לתקשורת: "אני לא אוהבת כשמשווים אותי לאחרים, כי אני די מודעת לכך שיש אנשים אחרים שהם הרבה יותר מוכשרים ממני. אני לא אוהבת להיות באותה קטגוריה עם אחרות, ורק בגלל שיש לנו ציצים. זאת הסיבה שאנחנו משחקות ומתנגחות אחת בשניה, זה המקום בו גברים לא יכולים לגעת".

ועוד מסתננים:

מוטב מאוחר מלעולם לא, ופיטר ביורן וג'ון יודעים זאת. שני קטעי וידאו עתיקים למדי (בני למעלה מעשור) נמצאו ושוחררו, ומסומנים כעת כקליפים רשמיים של הלהקה:

על הקליפ הצבעוני והחדש של tUnE-yArDs אסור לדלג:

ברשת נכתב שהשיר הזה יחזיר את האמון בעולם הפופ. מלבד התיאור המוגזם, MNEK בן ה-19 הוציא טראק נחמד למדי.

עם שם כמו "Heavy Seas Of Love", לא תרצו שדיימון אלברן לא יתנגן ברשימת ה-Watch Later שלכם.

Little Dragon החמודים בתכנית של קווין לטיפה בביצוע לא נהדר.

ולסיום, בק במחווה זריזה לארקייד פייר, ו-"Blue Moon".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully