וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות בעקבות האוצר הסודי של נחום גוטמן

12.6.2014 / 16:46

סוף השבוע בפתח ואין לכם תכניות לילדים? מוזיאון נחום גוטמן סוגר לכם את הפינה בפעילות לכל המשפחה בימי שבת בבוקר. לא רוצים לוותר על המזגן בבית? אל חשש, יש גם חוברת צביעה מטריפה

מערכת וואלה!

רגע לפני הסופ"ש, מיליוני הורים תולשים שערות ושוברים את הראש בניסיון להבין איך להרביץ קצת תורה תרבותית בילדים שלהם. למרבה המזל, מדי יום שבת תתקיים פעילות חווייתית לכל המשפחה, במוזיאון נחום גוטמן לאמנות. "נוודים בזמן", כך נקראת הפעילות שמתקיימת בשכונת נווה צדק – באמצעות חידות ומשחקים, הקהל מוזמן לחזור לימי הקמת השכונה, להכיר כמה מהדמויות שהתגוררו בה ולבסוף למצוא את האוצר הסודי של נחום גוטמן, לא פחות.

הפעילות תתקיים מדי יום שבת (14.6, 21.6, 28.6) בשעה 11:00, היא מיועדת לילדים בגילאי 5-9 ומשך הסיור כשעה. ההשתתפות נתונה בהרשמה מראש כאשר מחיר כרטיס למבוגר עומד על 35 שקלים ואילו מחיר כרטיס למבוגר מלווה עומד על 12 שקלים. מחיר כרטיס משולב הכולל סיור וערכת מסע לתערוכת הילדים "מלך, נווד וצייר עושים מה שהם רוצים", עומד על 45 שקלים.

יש לכם ילדים עצלנים? אתם עצלנים בעצמכם? אל חשש! מי שמעדיף לשבת בבית במזגן לצד קערת ענבים, מוזמן להתאבזר בחוברת הצביעה הנהדרת מבית היוצר של המוזיאון. את חוברת הצביעה המקסימה הזאת אפשר ואפילו מומלץ להעניק כמתנה מרגשת גם למבוגרים – כי ציורים של נחום גוטמן זה משהו שכל בר דעת מחבב.

מעריצים של גוטמן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully