וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הולך יחף: "לי ולדרו ברימור יש אפס משיכה מינית": ריאיון עם אדם סנדלר

אדם סנדלר מתייחס לשנתיים של ביקורות צורבות, ולסוד שיתוף הפעולה המוצלח עם החברה הכי טובה דרו ברימור בסרטו החדש "תקועים בחופשה"

יח"צ - חד פעמי

אחרי שני עשורים בהם ביסס את מעמדו בתור אחד השחקנים הקומיים האהובים ביותר, אפשר כבר בקלות לכנות את הרפרטואר הקולנועי של אדם סנדלר בתור עסק משפחתי. ומדובר בעסק רווחי עם הכנסות מצטברות של למעלה משלושה מיליארד דולרים מסרטיו ברחבי העולם. תחת המטריה של חברת ההפקות שלו "Happy Madison" הוא אחראי לסרטים כמו "מר דידס", "מגודלים" ו"אל תתעסקו עם הזוהן" עם המחווה לישראל, כמו גם ללהיטים הרומנטיים "זמר החתונות" ו"50 דייטים ראשונים", בשניהם כיכב לצד חברתו הקרובה דרו ברימור, עמה הוא מתאחד בסרט החדש "תקועים בחופשה" שעולה לאקרנים בסוף השבוע.

כמיטב המסורת של סנדלר בשנים האחרונות הסרט מתאפיין בראש ובראשונה בחברים נוספים שהזמין לשחק בסרט (בהם גם כוכב הכדורסל לשעבר שאקיל אוניל), עלילה שבמרכזה חופשה עם הבזקים של רומנטיקה קלילה ורוח שטות מהולה בסנטימנטליות. לאחר שג'ים האלמן והאב לשלוש בנות, אותו מגלם סנדלר, מסיים בליינד דייט כושל עם גרושה ואם לשניים בשם לורן, אותה מגלמת ברימור, שתי המשפחות מוצאות עצמן באותו אתר נופש בדרום אפריקה, סיטואציה המאלצת את שתיהן להתמודד ולסייע האחת לשנייה.

לריאיון בהוליווד לרגל עליית "תקועים בחופשה" לאקרנים הוא מגיע בנינוחות הקבועה שלו, צמוד רוב הזמן לחברתו הטובה דרו, שזה מכבר ילדה את בתה השנייה מנישואיה לאוצר האמנות היהודי וויל קופלמן. "שלום לך, אבל לפני הכל אתה ואני מוכרחים להצדיע לדרו", פותח סנדלר ואומר, "היא עובדת מאוד קשה כדי להשתלב אצלנו בדת ומתמצאת בכל החגים והמסורות. היא אפילו ילדה את שתי בנותיה במהלך חגים יהודיים, היא החזיקה אותן בבטן כדי להראות לנו כמה היא רצינית בכל העסק הזה של יהדות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "תקועים בחופשה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרט אתם מתחילים דווקא ברגל שמאל.

"כן, הייתי צריך לשכנע אותה שהיא מוכרחה להיות רעה אליי, עודדתי אותה שהיא מסוגלת לעשות זאת. הנחיתי את הבמאי להתמקד בקלוז אפים עליה ולא להראות אותי כל כך, היא עשתה עבודה מצוינת. היא באמת בחורה טובה, מכירה אותי היטב ואין לנו סודות אחד מהשנייה. הרמתי לה טלפון ברגע שמצאתי משהו מעניין לדעתי עבור שנינו ואמרתי לה 'יש לי משהו טוב ביד שאני אוהב, את מוכנה להעיף מבט דרו'סקי?'
ולפני שהבנתי מה קורה כבר ארזנו מזוודות לאפריקה".

איך עלה הרעיון לסרט?

"הבת שלי והבן של המפיק מייק קארץ לומדים באותו בית ספר והוא העביר לידיי את התסריט שמאוד התחברתי אליו. זה סיפור על הורות טובה והרצון לגדל משפחה בצורה הטובה ביותר עם בסיס איתן לילדים, שיחדיר בהם ביטחון. ידעתי שאני רוצה לעשות סרט קומי ורומנטי, אבל כאן גם יש ערך מוסף של אותו מסר להורים שחייבים לשאוף לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר. יש לי כיום תובנות נוספות אודות תפקיד ההורה, וכיום כשאני צופה בסרטים שלי מהעבר בהם גילמתי אבא אני יודע כיצד הייתי משנה את אותן דמויות".

וגם הבנות שלך מבליחות בקטנה בסרט.

"נכון, וזה לא מובן מאליו. כי יש מקרים בהם כמה שהילדים שלך מתחננים שתיקח אותם איתך לסט הצילומים אתה יודע שהם לא רצויים וזה לא אפשרי. אבל הפעם הילדות שלי לא רק הצטרפו אלא גם למדו ריקודים מבלה ת'ורן (המגלמת בסרט את ביתו הבכורה; ד.כ.). מעבר לבנותיי יש לי גם אישה, כלבה, אמא וחמות, אחיות וגיסה. אני אוהב להיות מוקף בבנות".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם החברה הכי טובה. אדם סנדלר ודרו ברימור. מתוך "תקועים בחופשה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלישי מבין ארבע ילדים לזוג מהגרים יהודים מרוסיה, סנדלר נולד בברוקלין בשנת 1966 וגדל להיות נער חובב כדורסל, יותר מאשר לימודים בבית הספר. לאחר תפקיד אורח ב"משפחת קוסבי" בתור חבר של הבן ת'יאו האקסטבל, סנדלר הופיע תקופה במועדוני סטנד אפ בניו יורק, שם התגלה ב-1991 וצורף לתכנית המערכונים הותיקה "סאטרדיי נייט לייב" למשך ארבע וחצי עונות. אחד הקטעים הזכורים ביותר שלו עד היום מהתכנית הוא "שיר חנוכה", המחווה שלו כיהודי ליהודים מפורסמים אחרים, שהפך לקאלט מבית היוצר של סנדלר.

חרף הפופולריות הגואה שלו בקומדיות לקהל הרחב בעידן שאחרי "סאטרדיי נייט לייב", סנדלר הוא אחד הבוגרים הבודדים בתולדות התכנית שלא הוזמן להנחות אותה. בריאיון מלפני שבועות אחדים טען שזו החלטה שלו כיוון שהוא מרגיש שהוא תרם די והותר לתכנית בקדנציה שלו, אולם אחרים אומרים כי מאחר והוא למעשה פוטר מהתכנית והלך לכיוון יותר פופוליסטי, הוא לא באמת מועמד נחשק להנחייה על ידי המפיקים. בשנתיים האחרונות נדמה כי הוא גם מתחיל לאבד מכוחו בקופות, נוסף לכבוד המפוקפק של "זכייה" ב-10 פרסי פטל הזהב לסרטים הגרועים של השנה על סרטו "ג'ק וג'יל" מקיץ 2011. "אני לא יודע לומר מה יצליח בקרב קהל הצופים ומה לא, טעמתי משני העולמות", הוא מספר, "השאיפה היא תמיד להוציא את הסרט הטוב ביותר שאפשר".

חזרת עם תובנות מיוחדות מאפריקה?

"באופן כללי אני נהנה תמיד לחקור את שורשי הקומדיה במדינות בהן אני מבקר, כי זה מפליא אותי כל פעם מחדש כמה חומרים טובים יש ברחבי העולם. בסרט החדש מופיע לרגע בתפקיד של ספר מקומי כוכב קומי פופולרי מדרום אפריקה, אבל לצערי לא הספקתי לשבת איתו. מה שכן יצאתי עם לא מעט זכרונות מפתיעים. יש סצנה בסרט בה אני רוכב על בת יענה וזה לא צחוק, אני שוקל 95 קילו, זה לא פשוט. חששתי לחיי בכל רגע שמא היא תסובב את ראשה, תתקיף אותי עם המקור ותנסה לנקר את עיניי. אבל הבעיה היתה דווקא כשהיא לא הסכימה לזוז וכדי לעשות השלמות בצילומים נעזרו באיש פעלולים בחליפה כחולה עליו רכבתי, בקטע ששולב באנימציה הממוחשבת בעריכה של הסרט. בהתחלה הוא התלהב ואמר לי 'אדם, אנחנו הולכים לעשות חיים', אבל אחרי ארבעה טייקים שרכבתי עליו הוא הזיע ושנא אותי עד עמקיי נשמתו".

תככב עם דרו גם בסרט רביעי?

"מה זאת אומרת? כבר צילמנו אותו באייפון שלי. אסור לי להראות, אבל הוא מצחיק נורא. סוד ההצלחה הוא שיש אפס משיכה מינית בינינו. כשדרו רואה אותי בלי חולצה היא פורצת בצחוק ונמלטת מהמקום".

האם תלכו ל"תקועים בחופשה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully