וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקרט צ'יפס 3 חוזרים לישראל

6.7.2014 / 12:00

רשימת האמנים שנוחתים בישראל מתארכת: ב-6 בספטמבר הרכב סיקרט צ'יפס 3 ישוב להופעה במועדון הבארבי בתל אביב. כמה יעלו הכרטיסים?

יח"צ - חד פעמי

סיקרט צ'יפס 3 הוא פרויקט של המלחין והגיטריסט טריי ספרואנס, המוכר בעולם בתור השותף של מייק פאטון במיסטר באנגל ונגן הגיטרה ב- "King for a Day, Fool for a Lifetime" של פיית’ נו מור. ב-6 בספטמבר יחזור ההרכב לארץ ויופיע במועדון הבארבי בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 162 ¤ ועד 189 ¤.

ב-2013 יצא אלבומו האחרון של ההרכב, "Book of Souls, Folio A", בו ספרואנס שיתף פעולה לראשונה עם פאטון באולפן מאז 1999. במהלך השנים ניגנו עם הסיקרט צ'יפס מוזיקאים בולטים כמו הכנר אייוינד קאנג, הבסיסט שהזאד איסמעילי ונגן כלי ההקשה ויליאם וינאנט. לישראל יגיעו הסיקרט צ'יפס 3 מסיביר, רוסיה, שם הם ינגנו בבכורה עולמית עם התזמורת הפילהרמונית הרוסית של קרסנויארסק (תזמורת בת 50 נגנים על כלים מסורתיים).

בהופעה בארץ ינגנו בנוסף לספרואנס על גיטרות וסאז, גם קני גרוחובסקי – תופים (ג'ון זורן, שניר עזרא בלומנקרנץ ועוד רבים), טובי דרייבר – בס (Kayo Dot, Maudlin of the Well), טימב האריס – כינור, חצוצרה וגיטרה (Estradasphere), ומאט לבובסקי - קלידים (miRthkon, MoeTar, Faun Fables).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully