וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל יאנג יתרום כספים לארגונים המקרבים בין צעירים ישראלים ופלסטינים

14.7.2014 / 11:29

נציגיו של ניל יאנג אומרים כי ביטול הופעתו בארץ נעשה "בלב כבד ובעצב עמוק". יאנג אמר כי יתרום כספים לארגונים המקרבים בין צעירים ישראלים לפלסטינים באמצעות מוזיקה

ניל יאנג והקרייזי הורס, מאי 2012. GettyImages
"מצפים להופיע בישראל ובפלסטין בזמן שלום". ניל יאנג/GettyImages

נציגיו של ניל יאנג התייחסו לראשונה לביטול ההופעה של אגדת הרוק שהיתה אמור להתקיים בפארק הירקון בתל אביב ביום חמישי הקרוב.

"בלב כבד ובעצב עמוק אנו נאלצים לבטל את ההופעה היחידה שלנו בישראל בגלל ממתחים שהפכו את האירוע ללא בטוח בזמן זה", אמר נציגו של ניל יאנג בהצהרה שפורסמה במגזין הרולינג סטון. "אנחנו מצפים להופיע בישראל ובפלסטין בזמן שלום".

לחצים רבים מצד אקטיביסטים, מוזיקאים וארגונים פרו-פלסטינים הופעלו על יאנג במטרה שיחרים את ישראל. עם זאת, נציג משטרת ישראל אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי ההופעה בוטלה על ידי המשטרה במטרה לא להעמיד אנשים בסכנה מיותרת בשל היותם בטווח הטילים המשוגרים מעזה. עוד דווח ברולינג סטונס כי להופעה נמכרו כ-30 אלף כרטיסים.

יאנג, לפי המגזין, אמר כי יתרום כספים למרכז המוזיקה לצעירים של הקרן לירושלים וכן לארגון "הארטביט" שבו בני נוער ישראליים ופלסטינים נפגשים ויוצרים יחד מוזיקה. "אלו שני ארגונים שמלמדים במקביל צעירים פלסטינים וישראליים מוזיקה, ומאפשרים להם לנגן ביחד", אמר יאנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully