וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסה? אדי ודר: "לא משנה באיזה צד הטילים נופלים - זה כואב"

17.7.2014 / 8:38

לאחר שדברים שנשא בהופעה בסוף השבוע עוררו סערה בקרב מעריציו בישראל, סולן להקת פרל ג'אם משחרר הצהרה רשמית ומבהיר: "אני עדיין מלא תקווה"

אדי ודר, סולן לאקת פרל ג'אם. GettyImages
מלא תקווה. ודר/GettyImages

האם אדי ודר, סולן להקת פרל ג'אם, התנצל הלילה בפני מעריציו מישראל? ודר העלה לאתר הרשמי של הלהקה מכתב בו הוא מנסה להבהיר את דבריו שנאמרו בהופעה באנגליה בסוף השבוע האחרון.

"רוב בני האדם הכדור הארץ רודפים אחרי אהבה, בריאות, משפחה, מזון ומחסה מאשר אחרי מלחמה. המלחמה כואבת. זה כואב ולא משנה באיזה צד הפצצות נופלות... אנחנו מין מדהים... אנחנו חייבים לפתור סכסוכים ללא שפיכות דמים...", כתב ודר במכתב.

בהמשך התייחס ודר לניגוד בין תחושת האופוריה למראה עשרות דגלי מדינות בהופעות הלהקה באירופה ובין העצב שמגיע בעקבות הדיווחים החדשותיים על הרס ומלחמה. "אני לא יודע איך לא להרגיש אשמה כאשר אני שומע על מות אזרחים כתוצאה מתקיפת מזל"ט אמריקאי".

כאמור, בסוף השבוע נשא ודר נאום אשר יכול להתפרש נגד מבצע "צוק איתן". "אני נשבע באלוהים שיש אנשים שרק מחפשים סיבה להרוג! הם מחפשים סיבה לעבור את הגבול, להשתלט על אדמות שלא שייכות להם. הם צריכים לצאת משם... הם לא מקבלים את כספי המסים שלנו כדי לזרוק פצצות על ילדים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully