וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע קיומנו: ריאיון עם דוויין "דה רוק" ג'ונסון המככב ב"הרקולס"

"דה רוק" העלה על עצמו מסת שרירים אגדית כדי לגלם דמות מיתולוגית, אבל בסופו של דבר, הוא אומר, הגיבורים האמיתיים שלו הם דווקא רחוקים מאוד מהטיפוסים שעשו היסטוריה

כתב: דודי כספי, עריכה: מאיה בן ניסן

למעלה מעשור לאחר שמינף את הפופולריות כמתאבק בולט ב-WWE לטובת קריירה בהוליווד, דוויין "דה רוק" ג'ונסון חוזר להתהדר במסת שרירים שהפכה אותו לכוכב. במה שמבקרים רבים כינו הליהוק האולטימטיבי עבור מי שנחשב לאחד מגיבורי האקשן הקופתיים ביותר כיום, ג'ונסון נכנס לנעליו האימתניות של הרקולס - הדמות האגדית מהמיתולוגיה היוונית והרומית באחד הסרטים המדוברים של קיץ 2014, שעולה לאקרנים בסוף השבוע.

ההכנה הפיזית של ג'ונסון (42) לתפקיד הנושא ב"הרקולס" זכתה להד תקשורתי בשנה שעברה, אז פירסם בטוויטר את הדיאטה יוצאת הדופן שלו. בין היתר היא כללה מידי יום במצטבר חצי קילו סטייק פילה, 400 גרם עוף, 400 גרם דג הליבוט, 4 כוסות אורז לבן, 250 גרם תפו"א אפויים, מנות ברוקולי, אספרגוס ושייק פרוטאין קזאין עם חלבון מ-10 ביצים, בצל, פלפלים ופטריות.

"זה היה מטורף", הוא אומר בריאיון, "הדיאטה היתה מאוד מדויקת, בין שבע לשמונה ארוחות ביום במשך חצי שנה בלי יום מנוחה, מעט שמן ובלי סוכר. זו היתה דיאטה אינטנסיבית. דיאטה כזו במשך חצי שנה תגמור אותך. כשצריך לגלם את הרקולס בצורה גדולה - צריך לעמוד באתגר גדול, ואני לא יודע אם אוכל לעשות זאת פעם נוספת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "הרקולס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדמות של הרקולס כבר עמדה במרכז מספר סרטים לאורך השנים, החל מגרסה דלת תקציב מ-1969 בכיכובו של ארנולד שוורצנגר, דרך הדמות המצוירת של דיסני בסרט מ-1997, עיבוד מחודש ינואר האחרון בכיכובו של קלן לאץ שנחל כשלון בקופות ואפילו סדרת טלוויזיה משנות ה-90. את המושכות בסרט החדש לקח הבמאי ברט ראטנר ("דרקון אדום", "שעת שיא") שעיצב את הרקולס כפי שהופיע בחוברות הקומיקס של סטיב מור.

"כשאנו פוגשים את ההרקולס הזה לא אכפת לו מהאלוהות, הוא רק רוצה להיות גבר", מסביר ג'ונסון, "והוא מתמודד עם אובדן משפחתו, אבל הוא גם רוצה לסייע לאנשים סביבו ולגרום גם להם להיות טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully