וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג האח הגדול: האח עם הפוצ'י מוצ'י

24.7.2014 / 6:59

הדיירים מתכננים את החתונה המעפנה ביקום ואליאב מחליט לעזור לאלדד לזכות במיליון. קבבונים עם מקל קינמון, מישהו? בלוג האח הגדול, התור של רחלי

בדרך לחתונה עוצרים בנווה אילן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני התחתנתי בבית הלורדים, על הדשא. שיר הכניסה לחופה שלנו היה בלדה מ"החבובות" ולתכנית האמנותית הבאנו את אסף אשתר ששם פיאה על הראש ועשה צחוקים. אני מהרהרת באותו ערב ולבי נחמץ בתחושת פספוס. לו רק היינו מחכים כמה חודשים עם החתונה, עוברים דירה לבאר שבע ונרשמים במאקו למבצע "טוב יאללה נקריץ משימה שקשורה למצב הבטחוני שיפסיקו להגיד שאנחנו מנותקים". ואז אולי היינו אנחנו זוכים לקיים את חתונתנו בבית האח הגדול. היינו אנחנו נכנסים לחופה לצלילי השיר "ברית עולם... סתם, בראשית עולם! איך דפקנו את כל אלה שהתבלבלו באיות בגוגל", היינו אנחנו מריעים לתכנית האמנותית של צחי ואחי קומזיצים לחובבים בע"מ. היינו אנחנו אוכלים את הכבד אווז שעינב הוציאה מהפח אחרי שמיקיאגי זרק לה אותו. אימא שלי הייתה מאושרת.

אבל ההפקה בחרה זוג אחר, בתהליך בחירה מדוקדק שהלך ככה: שאלו מי הכי קרוב כרגע לצומת נווה אילן כי התאורן בדיוק עובר שם ויכול לאסוף אותם, סוף. רותם ואלירן, הזוג שחתונתם אמור להיות רגע השיא של עונה תחת אש, התגלו בתור שני האנשים הכי מבאסים בפלנטה. נגררים לבית האח בפרצוף משועמם וסך מילים מצטבר שעומד נכון לעכשיו על 2, מצוידים בסיפור ההיכרות הכי פחות רומנטי בהיסטוריה ("ישבתי אצל ידיד שלי, והוא היה שם") שמוביל להצעת הנישואים הכי פחות רומנטית בהיסטוריה ("פשוט נכנסתי להריון"), ובאופן כללי נראים כאילו אין להם מושג מה זה "האח הגדול" ומי האנשים המוזרים האלה שמכריחים להם לבחור בין חופה פרחונית עם שביל לבין חופה פרחונית עם שביל. הם בכלל נרשמו לתכנית של דודו טופז, אז למה הוא לא מגיע כבר?

אתה הדוש שמתחת לכנפיי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליאב לקח על עצמו משימה אצילית: לעזור לאלדד לקחת את המיליון. אלדד הוא להיט עצום בקרב המסמסים, ואכן יש לו יתרונות רבים, למעט אחד: הוא די דושבאג. למעשה, זו התכונה הכמעט ראשונה שהוא הפגין בתחילת העונה, עוד לפני שלמדנו להכיר צדדים אחרים שלו. אז אליאב החליט לעשות מעשה אמיץ: הוא יהפוך את עצמו לדושבאג עוד יותר גדול מאלדד, לדושבאג כל כך עצום ומחריד ונוראי – עד שלעומתו אלדד ייראה כמו אביר מעופף בכרכרת מרשמלו שאימהות רודפות אחריו בהמוניהן כדי לעשות לו נכד בכפייה. וזה עובד. תוך שבוע בלבד הפך אלדד למינימום משיח צדקנו, ואלא אם כן כולנו נהיה מתים עד סוף העונה הזאת – הוא הולך להיות כמעט מיליונר בקרוב ולגרש בחורות מהפין שלו כמו זבובים.

ואליאב מאוד יסודי בעבודת הקודש שלו. הוא מקפיד להיות דוש השכם והערב, בלכתו ובקומו, בשוכבו וביושבו. סנפיר הג'ל הנצחי שלו הוא כמו סנפיר כריש שמתקרב על פני המים, מבריח בצרחות את כל הבחורות. הוא מסתבך עם שקריו מול דנית, מול נופר ומול אורטל, מנסה לזכור איזה שקר אמר למי, וליתר ביטחון עונה על כל שאלה בשאלה ("מה את חושבת שאמרתי לה?"). כל דיאלוג בהשתתפות אליאב מותיר את כל הדוברים מבולבלים. רגע אז היא כן אמרה שקמתי בשתיים בלילה מהמיטה שלך או לא? רגע, אני אמרתי שקמת פעם אחת. לא, הוא אמר שקמתי כמה פעמים, אבל לא בשתיים בלילה. היא אמרה ההיפך. לא, היא אמרה פעם אחת והוא אמר פעמיים אבל לא קמתי בשתיים בלילה או כן קמתי בשתיים בלילה לפי מה שהיא אומרת שהוא אמר שהיא אמרה? אז כן היא אמרה שקמתי או לא? התשובה במהופך: קאפ הד טאוו.

משולש הפסיכופתים הזה אליאב-דנית-נופר משגע את כל הבית. נופר כל הזמן צורחת "תפסיקו לצרוח" וצחי כל הזמן מתערב ואומר "אבל למה אתם מתערבים". עינב כועסת שאנשים מנחמים את דנית ויושבים סביבה עצובים במקום לרקוד סביבה פולקה הונגרית כמו שראוי לעשות כשמישהו בוכה. ורק אחי עומד שקט ומהורהר במשך כל המריבה, דנית טוענת שזה בגלל שהוא יודע את האמת אבל הוא פשוט ממלא את תפקידו כרגיל בתור הדייר המשעמם בבית. הוא יודע שגם בעתות משבר, עדיין חשוב שיישאר דייר אחד שמשעמם לכולנו את התחת, כי שגרה זה הכוח של העורף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבורת אזרחים נדדה לבית האח בנווה אילן כדי לצעוק לדיירים את המסרים הבאים: אלדד, תיזהר מאליאב. אליאב הוא נחש. טל גלבוע. סירייסלי, אתה נוסע שעות לנווה אילן תחת מטר טילים קטלני כדי לצעוק ש"טל גלבוע"? באותו מחיר יכול גם להוסיף נשוא, מושא, ו"ו החיבור, משהו.

בטור הבא יהיה כאן צפניה עם קטעי ארכיון וינסה לברר אם אכן הייתה נשיקה, איפה בדיוק ואת מי זה מעניין.

ציטוטפוט

"היא בגדר קספר פה בבית, אני לא רואה אותה" (נופר על דנית. את יודעת שאת קספר היה אפשר לראות, כן? הוא אפילו היה חובש כובע והכובע לא נפל לו)

"היה לי נחמד איתו, דיברנו על ספרות" (לינור על מנחם. ברורררר ספרות)

"בוכים ומתגברים!" (נופר כועסת על דנית הבוכייה, או לחילופין מנסה לחשוב על שמות לסיטקום משפחתי מהניינטיז)

"אין אישה שלא אוהבת ורוד" (עינב מנסחת טור עורך ב"לאישה")

"אני לא שר 'מרי יו', אני לא זמר קריוקי. זה לא הסטייל שלי" (מיקי נזכר בפתאומיות שיש לו סטייל)

"זה הנייר שלייייייי" (מיקי זורק לפח כבד אווז כי הוא היה מונח על הנייר שלוווווווו)

"יש לי מלא דברים במוח והמוח שלי לא כזה גדול" (אורטל לא קופצת מעל הפופיק)

"נראה לך שתבוא פוצ'י מוצ'י אצלה ואז תבוא אליה פוצ'י מוצ'י אצלה?!" (אורטל בשיחת טלטאביז עם אליאב)

"תיזהרי לא ליפול אצלו לקוצ'י מוצ'י!" (דקה אחר כך, אורטל לדנית)

"אנשים פה גורמים להתנהלות לא נעימה בבית" (נופר. באימשלך)

"אני לא מוכנה שיזכירו את השם שלי בשיחות פה!" (נופר. הו אז טוב שבאת להשתתף בתכנית הריאליטי הנצפית במדינה גברת פרטיות)

"מי את?" "לא, מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" "מי את?" (נופר ולינור. נו, אז מי זו הייתה בסוף?)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully