וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם מלחמת ההתשה

31.7.2014 / 9:57

ההפקה ממהרת לסגור את הבאסטה ולהעיף את הדיירים בקבוצות מהבית, ואנחנו נשארים עם סיגי, החייזר המדכא ביותר בעולם. בלוג "האח הגדול" - התור של רחלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר פשוט להדיח את כולם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שקט, נלחמים

יאללה, מתקפלים. אסי עזר, תאפסן את הפפיון, גידי גוב, גלגל את הפיצה. דיירים, נא להתפנות מהשטח בהדחות כפולות, משולשות ומרובעות, אליאב ודנית – יש לנו זמן רק לעוד שש פרידות שלכם אז תעשו את זה זריז, סוגרים פה עוד רבע שעה. בחוץ יש מלחמה, לעזאזל, ואתם גונבים לנו זמן מסך של קושמרו אומר אה כן ובכן. ההכנסות מהתוכנית צונחות ובקצב הזה הזוכה הגדול ייקח הביתה שישיית מינרלים וקופון ללחם תושייה. אז קדימה, קלפו את דנית מהתחתונים של אליאב וזזנו מפה.

אני שונאת את הדיירים ממש כאילו היו ילדיי, אבל עדיין אתאכזב עמוקות אם אכן העונה תסתיים מוקדם, כפי שהתפרסם. ריאליטי, היה לך רק תפקיד אחד, לעזאזל. להסיח את דעתנו בזמנים קשים. הנה הגיעו הזמנים הקשים ואתה אורז מזוודה ואומר הו תראו מה השעה ומסתלק. עכשיו אנחנו צריכים אותך, דביל! אני לא יכולה לראות עוד פריים אחד של רוני דניאל וכמה אפשר לחרוש על ש.ח.ים של וונדר פטס בניקולודיאון ג'וניור. בסופו של יום, אני צריכה את אלדד. אני צריכה את מרטין. אני צריכה את אליאב – טוב, אותו ספציפית אין צורך. אני צריכה אנשים שהבעיה הכי גדולה שלהם כרגע היא לא, למשל, צלו המרחף של המוות. אסתפק גם בוויכוח על מלחייה.

אבל הנה, גם את "האח הגדול" רוצים לקחת לנו, כדי להשאיר אותנו לחסדי האח העוד יותר גדול. שנים אתם מטרחנים לנו על חשיבותו של בידור ואסקפיזם עד שאשכרה צריך בידור ואסקפיזם, ואז אתם מתקפלים כי חסרות פרסומות. כי משדרי חדשות של 22 שעות ביממה משתלמים יותר. וואו עוד פינת "הקרצנו קשיש צבאי גנרי כדי לחרבש שעתיים באולפן על זוויות תעופה של פצ"מרים" מלווה באייטם "החזרזיר הזה היה אמור לחגוג יומולדת אולם האירוע התבטל בגלל המלחמה אז חברת מלך האבטיחים תרמה לו זמן אוויר בשיחות יוצאות לכפר סבא"?! שיואו לא הייתם צריכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש ציפי שביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפגשים מהסוג הגמדי

בלילה כבים האורות בפתאומיות, עשן עולה בחצר וזרקורים מאירים אנה ואנה. דיירי הבית רצים מבוהלים לחצר: המלחמה הגיעה לנווה אילן? חוליות החמאס פרצו לווילה? לא, זה יותר גרוע: האשך של שרק הגיע לבקר. החייזר זיגי (או "סיגי", בהגייה ישראלית) נחת מכוכב אחר והוא מעוניין ללפות כמה שיותר כתפיים אנושיות בזמן נתון. מדובר ביצור עשוי ברזנט ירוק עם ליפה ירוקה בפה, שמדדה כל היום בבית בעגמומיות ותוהה מה הם רגשות? מהי אהבה? מהו מוסר? מהם חיינו? כשבתוך התחפושת מזיע, לפי הערכות שונות, אלעד צפני, או שאול אליאס, או ערימת שרקנים.

הראשון לגלותו הוא מיקי, שמתעורר באישון ליל, רואה את הדבר הירוק הזה נסרח לעברו ומפהק באדישות: "הו, שלום". למי שמדלג לשופינגים עם ציונה פטריוט, מוטציית הקישקשתא הזאת נראית דווקא הגיונית. אחריו מגלים את סיגי שאר הדיירים, וכולם מתאהבים מיד בעדינות של היצור, ברגישות שלו, שיכולה לאפיין רק ניצב אילם המום עטוף ניילון שיורם זק מדבב אותו דרך טייפ בסנטר. מתברר לנו גם שהמשימה של הדיירים היא, ואני מצטטת, "לשמור שסיגי החייזר לא יאבד את היכולת שלו להפוך את המחשבה למציאות". טוב. סיגי הולך ומגשים לדיירים את החלומות שלהם - החלום של מיקי הוא כנראה לקבל נעלי עקב, החלום של דנית להסתכל על החברות שלה רוקדות עם גלגל ים והחלום של לינור הוא לקבל קו עלילה – ובין לבין חובק אותם כתינוק קודח ומקשה: למה יש מלחמה? מה זה כיפת ברזל? האם צריך לחתור להסדר מדיני או שמא להמשיך בפעולה הקרקעית? והדיירים חובקים אותו בחזרה ולוחשים לו תשובות, והוא מרכין ראשו בעצב, ויש מוזיקה מרגשת ברקע, ואני חושבת מההההההההה לעזאזלללללללללל אלוקיםםםםםםםםםם היקרררררררררר. ולמה לכל הרוחות החלום של אורטל הוא שיגיע דובי ענקי וידביק על החברים שלה מדבקות של לב. ומהם רגשות. ומהי אהבה. ולמה לעזאזל דנית שוב עם אליאב. אך סיגי מרכין ראשו ושותק.

בטור הבא יהיה כאן צפניה ויעשה ללינור קצוות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד יום במשרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

" את בטוחה שזה המקום שאת רוצה לחיות בו?" (סיגי הבוגד מסית את מרטין נגד מדינתנו הקדושה. איפה האריות של הצל כשצריך אותם?)

"אצלנו כולם עם כולם" (סיגי מספר על הרגלי המין בכוכב שלו. איפה ארגון להב"ה כשצריך אותם?)

"המצב לא להיט" (סיגי מסכם את מבצע צוק איתן)

"זה חלק מלהיות ישראלי, זיגי" (אחי מנסח את הסטיקר הבא של מדינת ישראל)

"מה זה חיים בלב? יש חיים, ויש לב, וביחד זה אהבה" (אורטל מצדיקה את ההדחה שלה)

"אני ואליאב השלמנו!!! נכון אליאב???" "די נו תעזבי אותי" (דנית ואליאב. תהרגו אותי)

"אם אתה תקרא לי מפלצת אני אקרא לך זבלון" (דנית לאליאב. אלוהים סתמו)

"לא זכור לי שבאתי פה לסדרת טלנובלה!" (נופר בהלם לגלות ש"האח הגדול" הוא לא תכנית חקר הספרות שהבטיחו לה)

" זו הדחה מיוחדת! לא היה את זה לאף אחד! ממש הדחה ייחודית! את מיוחדת!" (ארז ואסי מנסים לשכנע את אורטל שלא נורא שהיא הודחה בלי קהל, בלי שמלה, בלי להיפרד מהדיירים ובלי ראיון פרידה. לאף אחד לא הייתה הדחה כל כך מעפנה! כל הכבוד!!!)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully