וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה עילית 20: לאכול את העוגה של "האח הגדול" ולהשאיר אותה שלמה

אביעד "צפניה" קדרון

1.8.2014 / 0:00

בקשת החליטו להמשיך לשדר, בינתיים, את "האח הגדול" אבל גורמים בשוק הטלוויזיה מרימים גבה ותוהים לגבי טוהר מניעי הזכיינית. טור הטלוויזיה של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו עץ שנופל ביער/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם קשת תצליח לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה? תשובה לשאלה הזו עשויה להשפיע על עתיד שוק הטלוויזיה בישראל ועיני כל הזכייניות נשואות לרמת החייל. כבר מספר ימים שטובי המוחות בקשת מנסים לגלות כיצד מצליחים לאזן בין הפסדים כלכליים עצומים ובין הרצון להישאר רלוונטיים.

גורמים בקשת מספרים כי שאלת הורדת "האח הגדול" משידור עלתה מפעם לפעם אולם רק השבוע, לאחר אחד הימים הקשים במבצע "צוק איתן", היא חזרה לראש סדר היום. אותם גורמים ינועו באי נעימות כשיזכירו להם שהשאלה חזרה לראש סדר היום לא רק בגלל מוות טרגי של חיילים אלא גם בגלל עשרות מיליוני שקלים שירדו לטימיון בעקבות ההאטה בשוק הפרסום ולחץ גובר ממחלקת הכספים.

בסופם של דיונים סמי- מרתוניים, הוחלט בקשת להמשיך לשדר את "האח הגדול". אבל רק בינתיים. כלומר, פעם בכמה ימים יבחנו שוב את הנושא ויראו אם האנשים ממחלקת הכספים כבר חתכו ורידים או לא. ואם מתו יותר מדי חיילים ובמקביל תשודר משימה בה מגיע גמד מחופש לחייזר אשר תגרום לתוכנית להיראות מנותקת מהמציאות ולצופים לזעום על קברניטיה. כאמור, לאכול את כל העוגה ואולי אפילו לשתף במתכון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה המניעים האמיתיים? אבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, גורמים בשוק הטלוויזיה מרימים גבה אחת ולעיתים שתיים מול ההתלבטות של קשת. "אני בכלל לא מבין למה הם מתעסקים בזה. מילא אם זה היה קורה לפני חודש, ניחא. אבל כבר שידרתם את התוכנית בזמן המלחמה במשך חודש, נשאר לכם חודש עד הסוף - מה קרה עכשיו?", התבטא אחד מהם. גורם אחר פקפק בטוהר המניעים של קשת ותהה האם לא מדובר בהעברת מסר לא ממש סמוי לרשות השנייה. "אולי בקשת רוצים שברשות השנייה ינקטו בצעדים עוד לפני סיום המבצע", שאל.

כך או כך, מסתמנת מגמה חדשה בשוק הטלוויזיה: שינוי החוזים עליהם מוחתמים מתמודדי ריאליטי והוספת סעיפים המתייחסים למצב הביטחוני בישראל. מדובר, כמובן, בחוזים בהם הסעיפים לא קיימים. בחלק מתוכניות הריאליטי ישנה התייחסות לנושא בדרך זו או אחרת. פיתרון הסוגיה הזו אמור לענות על כאב ראש אחד, קטן אמנם, עימו מתמודדות הזכייניות. אף מתמודד לא יוכל לתבוע את הזכייניות על הפסד פוטנציאלי בגמר. לא עוד.

מעניין יהיה לראות כמה זמן תוכל קשת להתנהג כמו ממשלת ישראל ולהלך בין הטיפות, להחליט שלא להחליט, לשבת על סף הרצועה ומדי פעם לנשנש תקיפה קרקעית. פעם בכמה ימים, כאמור, יבדקו בזכיינית את המשך שידור "האח הגדול" וינסו לפצח את הדילמה הקשה מכולן: מה יותר גרוע - להוריד מהאוויר תוכנית דגל או להצטייר כזכיינית חסרת מוסר ואחריות ולהיכנס לחובות מהם יהיה בלתי אפשרי לצאת. התשובה תגיע אחרי הפסקת חסויות. ברטרים, תמיד אפשר לסמוך עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully