וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מאשת חיי הלילה והמוזיקאית. האזינו לשירים של דפנה בר ציון

15.8.2014 / 10:14

הבוקר הותר לפרסום כי אשת חיי הלילה שנרצחה באכזריות היא דפנה בר ציון, אך מלבד פעילותה בעיר הגדולה, בר ציון טיפחה קריירה מוזיקלית ארוכה. מהרכב מטרופולין ועד העבודה עם אילן וירצברג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריירה שנקטעה. דפנה בר ציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל לעובדה שהפכה לאשת חיי לילה פעילה במיוחד, דפנה בר ציון טיפחה קריירה מוזיקלית שכללה הקמת ההרכב מטרופולין, שיתוף פעולה עם אילן וירצברג, הוצאת שני אלבומים והקלטת ביצוע ידוע לשיר "As Tears Go By" בתרגומו של אריק איינשטיין. בשנת 2010 הופסקה פעילותה המוזיקלית והיא הקדישה את מלוא זמנה למסעדת אבטליון ומסעדת סוזאנה הידועה, אותה הקימה בשנת 1994. אתמול (חמישי) לא רק פעילותה המוזיקלית נקטעה, אלא גם חייה שנלקחו על פי החשד על ידי בעלה הפרוד וגיטרסיט הברירה הטבעית, אילן בן עמי.

דפנה בר ציון נולדה ברמת גן ב-1965. כאשר היתה בת 12, החלה לנגן בפסנתר ולכתוב שירים. בשנים מאוחרות יותר, היא הקליטה את שירה הראשון "אל תוך הלילה" בעיבודו של אילן וירצברג. בשנת 1985 הקימה את הרכב מטרופולין, שהופיע במועדונים כמו בית ליסין ורוקסן, אך לא זכה להצלחה מסחרית. בהמשך אותה שנה, נישאה לאילן בר ציון, שהיה גם אחד מבעלי מועדון הפינגווין הידוע. פעילותה המוזיקלית נעצרה בשנת 1990 לאחר לידת בתה, ובר ציון החליטה להתמקד בהקמת המשפחה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לאחר פרידתה של בר ציון מבעלה ובעקבות ביקור בשכונת נווה צדק, היא הקימה את מסעדת סוזאנה. ב-1999 חזרה בר ציון למוזיקה והחלה לעבוד על אלבום ראשון באורך מלא. תחילה עבדה על סקיצות עם המתופף דודי לוין, ולאחר מכן המשיכה בעבודה עם משה דעבול עמו הפיקה את האלבום באופן עצמאי. שנה לאחר מכן יצא האלבום "אם אתה מקשיב", שכלל בין היתר את השירים "אהבה", "ירח אדום", "געגוע" ו"כשהלילה יורד בחלונה". באותה שנה, בר ציון השתתפה בפסטיגל"צ לילדים עם השיר "הבובה זהבה", וגם פתחה את הדאנס בר המצליח "לילה", אותו עזבה שנתיים לאחר מכן.

שבע שנים מאוחר יותר, שנת 2007, יצא אלבומה השני "תהומות". האלבום זכה להצלחה בינונית וכלל את השיר "מתוך דמעה", תרגומו של אריק איינשטיין ל"As Tears Go By" של מריאן פיית'פול. בשנת 2010 כתבה שירים להרכב גרוב כנעני והשקיעה את זמנה במסעדות שהיו בבעלותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully