וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ למעגל

19.8.2014 / 18:14

השתתפותו של כתב חדשות 10 רביב דרוקר בתכנית ”המעגל” עם דן שילון בוטלה במפתיע - זאת מבלי שיקבל נימוק להחלטה. אז מי נתן את ההוראה? וואלה! ברנז’ה התחקתה אחר העקבות

השתתפותו של עיתונאי חדשות 10 רביב דרוקר בתכנית "המעגל" עם דן שילון שהייתה מתוכננת להיום (שלישי) בוטלה - וזאת מבלי שניתן לו ממערכת התכנית נימוק לביטול - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

גורם המעורב בפרטים טוען כי השתתפותו של דרוקר בוטלה ממה שכינה "שיקולים זרים, שאינם שיקולי עריכה". בהקשר זה הוא הזכיר ראיון שנערך לאחרונה באחד העיתונים עם דן שילון ובו החמיא שילון לחברת חדשות 10. "בחדשות 2 מאוד לא אהבו את הראיון הזה", הוסיף הגורם, שרומז כי ידם של אנשי חדשות 2 בביטול.

בחדשות 2, מנגד, שוללים את הרמיזה ומבהירים כי לא הייתה שום התערבות מצידם בשיקולי העריכה של התכנית ואף לא ידעו על השתתפותו המתוכננת של דרוקר. "יתרה מזאת", אומר גורם בחברה לוואלה! ברנז'ה, "רביב דרוקר הוזמן כמה פעמים בחודש האחרון להשתתף בתכנית של חדשות 2, ולא הגיע מיוזמתו".

"השיקולים בהחלטה הסופית מבוססים על תמהיל ורלוונטיות"

אם לא הייתה התערבות חיצונית, מה היו שיקוליהם של אנשי התכנית בביטול? אנשי "המעגל" פנו לרביב דרוקר כבר לפני כמה ימים, המתינו עד שבהנהלת חדשות 10 יאשרו את ההשתתפות, לאחר מכן ערכו עמו תחקירני התכנית תחקיר מקדים - ואחרי כל זה התקשר אתמול, במפתיע, והודיעו שההשתתפות מבוטלת.

דן שילון, למה ביטלתם את ההשתתפות של רביב דרוקר?

"לא ביטלנו".

אבל הבנתי שהוא אמור היה להופיע בתכנית היום, ושלבסוף הוא לא יופיע. למה?

"התכנית אמורה הייתה אמור להצטלם אתמול, ביום שני. מסיבות טכניות הצילומים נדחו להיום ורביב הוא זה שלא יכול היה להגיע בעקבות השינוי".

רביב דרוקר, דן שילון אומר שאתה זה שביטלת את ההשתתפות בתכנית שלו בגלל שהצילומים נדחו. למה?

"זה פשוט לא נכון".

אז האם התערבות חיצונית הביאה לביטול ההשתתפות כפי שטוען הגורם, שיקולים טכניים כפי שמציע דן שילון, או שרביב דרוקר הוא זה שביטל את ההשתתפות בעצמו ושפוט מסרב להודות בכך?

לזכיינית רשת יש הסבר רביעי. "המעגל הינה תכנית בשידור חי. ככזו, מערכת התכנית מגבשת מדי שבוע מספר רב של ליין אפים בכדי למצוא את התמהיל הנכון ביותר בין האורחים המכובדים שיושבים במעגל", מסרו לוואלה! ברנז'ה בתגובה. "השיקולים בהחלטה הסופית, שמתקבלת ברוב המקרים ביום השידור עצמו, מבוססים על תמהיל, מגוון ורלוונטיות. כך קרה גם בתכנית שתשודר הערב".

את תגובתו של עורך "המעגל" דני אורן לא ניתן היה להשיג. מחדשות 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully