וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

“צער גידול בנות” מתכננת קאמבק

26.8.2014 / 22:03

השידורים החוזרים של "צער גידול בנות" עושים חיל בארה"ב ויוצרי הסדרה מנסים להחזיר אותה לחיים בפרקים חדשים 19 שנים אחרי שירדה מהמסך הקטן

מתגעגעים לאבא דני ולדודים ג'סי וג'ואי? בא לכם לראות אותם שוב ביחד עם הבנות די ג'יי, סטפני ומישל? יו גאט איט, דוד! או על כל פנים, מנסים לעשות את זה. מגזין TVGuide מדווח שלאור הצלחת השידורים החוזרים של "צער גידול בנות" בערוץ ניקלודיאון בארה"ב, וורנר בראדרז זוממת להשיב אותה לחיים בפורמט חדש.

"צער גידול בנות" ("Full House") שודרה בין השנים 1987 ל-1995 וזכתה להצלחה גם כאן בארץ. היא עקבה אחרי דני טאנר (בוב סאגט), אב לשלוש ילדות שהתאלמן, ועל כן נעזר בחברו הטוב ג'ואי (דייב קוליה) ובגיסו הגזעי - כך קראו לזה פעם - ג'סי (ג'ון סטאמוס), שעוברים לגור איתו ועוזרים בגידול הילדות (בהן מישל התינוקת, שאותה גילמו התאומות מרי קייט ואשלי אולסן).

היוצרים המקוריים של "צער גידול בנות" הם אלה שכותבים את הגרסה החדשה. מבין חברי הקאסט ג'ון סטאמוס מוביל את הניסיון לסדרה חדשה, ומלבדו כבר הביעו את נכונותם קנדס קמרון (שגילמה את האחות הגדולה די ג'יי), ג'ודי סוויטין (סטפני, האחות האמצעית) ואנדרה ברבר (קימי, חברתה המעצבנת של די ג'יי). סאגט וקולייה גם הם בעניין במידה כזו או אחרת והיקף המעורבות שלהם יתברר בהמשך.

זו אינה הפעם הראשונה שבה ניסו החברים להרים איחוד שכזה. ב-2009 חשף סטאמוס שסרט "צער גידול בנות" מצוי בתהליכי עבודה, ולפני מספר חודשים סיפר סטאמוס שוב שהם עובדים על הפרויקט החדש-ישן. "אנחנו עובדים בערך על המשך עם טוויסט, אבל אני לא יודע אם זה יקרה או לא". כרגע נראה שהרעיון אכן קורם עור וגידים.

חברי הקאסט שמרו על יחסים טובים לאורך השנים ובין היתר התאחדו למערכונים, פרסומות ואירועים מיוחדים אישיים, שהאחרון שבהם היה בחודש יולי בחתונתו של קולייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully