וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נולדה ככה: ליידי גאגא מאשימה את מנהליה בעיוות קולה

9.9.2014 / 17:27

הזמרת, שצפויה להגיע להופעה בישראל במוצ"ש הקרוב, מאשימה את מנהלי חברת התקליטים שלה על כך שהקפידו 'לתקן' את קולה באמצעות תוכנות אוטו-טיון

צלמים זמניים מורשים

סנסציית הפופ ליידי גאגא, שתופיע במוצ"ש הקרוב בישראל, יוצאת כנגד המנהלים בחברת התקליטים שלה וטוענת כי עיוותו את קולה באמצעות תוכנות אוטו-טיון שאמורות 'לתקן' אותו.

"מאז 'The Fame' (האלבום הראשון) ו-'Born This Way' (האלבום השני) הם משתמשים עוד בתוכנות אוטו-טיון או משנים את הנימה. הם מסירים את הוויברטו כך שאת נשמעת כמו רובוט. הם ממש שולטים בך, במיוחד בהתחלה. למרות שאלה עדיין היו השירים שלי ועדיין יכולתי להגיד הרבה דברים בכל הנוגע להפקה, הקול שלי הוא משהו שהם ממש, ממש רצו שתהיה להם שליטה עליו. הנוכחות הקולית שלי הייתה הנוכחות הכי קטנה שלי למשך הרבה זמן, כך שכל דבר אחר הפך להיות המוקד".

מהדברים האלה עשוי להשתמע כי גאגא, הידועה גם בזכות האופן הגרנדיוזי והמיוחד שבו היא נוהגת להופיע בציבור, נוטה כעת להטות את המשקל אל היצירה וכישרון השירה שלה במקום לאופנה ייחודית. בימים אלה היא מצויה בסיבוב הופעות שבמסגרתו היא תגיע גם בסוף השבוע לישראל, וכן מקדמת את אלבום הג'אז החדש שלה עם הזמר הוותיק טוני בנט. לדבריה העבודה עם בנט איפשרה לה להציג מעט יותר את הקול שלה, "הוא שינה את חיי כי הוא עומד להפוך את האמנות שלי לטובה יותר מכאן והלאה. כי הוא אמר, 'היי, את הרבה יותר טובה מכפי שאת מאפשרת לעצמך להיות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully