וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית "ג’אנגו ללא מעצורים" נעצרה בטעות בחשד לזנות

14.9.2014 / 17:39

דניאל ווטס, השחקנית שגילמה את השפחה קוקו בסרטו של קוונטין טרנטינו, נאזקה ועוכבה על ידי המשטרה בלוס אנג'לס בחשד לזנות, אחרי שנישקה את בעלה הלבן במקום ציבורי

יח"צ - חד פעמי

"היום נאזקתי ועוכבתי על ידי שני שוטרים במשטרת סטודיו סיטי בלוס אנג'לס, אחרי שסירבתי להסכים שעשיתי משהו לא בסדר בכך שהראיתי חיבה, לבושה לגמרי, במקום ציבור", כך כתבה השחקנית השחורה דניאל ווטס בחשבון הפייסבוק שלה. על פי תיאורה, שני שוטרים ראו אותה מנשקת את בעלה הלבן בצד הדרך, ניגשו אליהם וביקשו תעודת זהות. בעלה הציג את שלו אבל ווטס סירבה מאחר שלטענתה לא עשתה דבר לא חוקי. בתמורה השוטרים אזקו את ידיה והכניסו אותה לניידת המשטרה.

"בזמן שישבתי במושב האחורי של הניידת", כתבה ווטס, "נזכרתי בכל הפעמים הרבות שבהן אבא שלי היה חוזר מתוסכל ומושפל על ידי שוטרים למרות העובדה שלא עשה שום דבר רע. חשתי את הבושה שלו, הכעס שלו, ואת תחושות התסכול שלי על כך שהרשיתי לעצמי להאמין ש'רשויות החוק' יכולות לשלוט בהיותי, ביכולת שלי להיות". בעלה, שכתב גם הוא על העניין בפייסבוק וחלק תמונות שצילם מעת האירוע, הוסיף ואמר שזו הפעם השנייה שווטס חווה מקרה כזה - הפעם הקודמת הייתה כאשר הייתה בת 16 עם אביה.

מהדובר של משטרת לוס אנג'לס נמסר שאין תיעוד של האירוע מאחר שווטס לא נעצרה או הובאה לחקירה לתשאול, ועל כן אין ביכולתו להגיב.

ג'אנגו ללא מעצורים. פייסבוק, צילום מסך
דניאלה ווטס בעת המעצר/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully