וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון הולצמן: "השף שאול בן אדרת הוריד אותי מהבמה בצורה אלימה, גסה ומשפילה"

15.9.2014 / 13:26

הזמר שרון הולצמן טוען כי השף שאול בן אדרת הוריד אותו מהבמה במסעדה באופן "אלים ומשפיל" באירוע השקת המגזין "מגזינה". בן אדרת: "היה ערב מושלם, כולם נהנו"

שרון הולצמן ושאול בן אדרת. ניר פקין, יח"צ, עיבוד תמונה
קרב תרנגולים: שאול בן אדרת, שף "התרנגול הכחול", ושרון הולצמן/עיבוד תמונה, ניר פקין, יח"צ

שרון הולצמן הוא דמות שנויה במחלוקת בתעשיית המוזיקה הישראלית, ולאו דווקא מהסיבות הנכונות. הולצמן הסתכסך עם רבים וטובים, שרף גשרים וזכה לכותרות שליליות רבות לאורך השנים, בשל התנהגויותיו המקוממות (למשל, העלאת ידיעה לאתר שלו המפרטת את מותו שלכאורה נלקחה מאתר גדול), מעשיו האלימים (למשל, הכאת כתב nrg) ועוד.

כעת הולצמן טוען כי לא התאפשר לו להופיע בטקס ההשקה של המגזין החדש "מגזינה", שהתקיים אמש במסעדת "התרנגול הכחול" של השף שאול בן אדרת. לדבריו השף מנע את הופעתו והתנהג בצורה גסה ואלימה. כך כתב הולצמן בעמוד הפייסבוק שלו: "היום הוזמנתי להופיע בטקס ההשקה החגיגי של המגזין החדש 'מגזינה' במסעדה בשם התרנגול הכחול של אדם בשם שאול בן אדרת. באתי מוקדם במצב רוח טוב עשיתי באלאנס ארוך וחיכיתי להופעה. הרבה אנשים מיופיפים ו'תרבותיים' היו שם. כשלבסוף עליתי להופיע קפץ עליי אחד שאול בן אדרת וסרב בתוקף לתת לי לשיר. בהתחלה חשבתי שזה בדיחה מהר מאוד התברר שהוא רציני לחלוטין ובצורה אלימה וגסה הבהיר לי שלא יאפשר לי להופיע. אמרתי תודה למי שהזמין אותי וירדתי מהבמה. במשך כל 20 ומשהו שנותיי על הבמות לא קרה מעולם שמישהו יוריד אותי מהבמה בצורה כזאת-העלבון הביזוי ההשפלה וחוסר האונים גדולים. התנהגותו של שאול בן אדרת באותו הערב הינה כהתנהגותו של אדם שנפוח מחשיבות עצמית, פלצן, שחצן, בהמי וגס. המסעדה שלו לטעמי היא כישלון בכל הרמות החל מרמת בתי השימוש ועד לאוכל המוגש בה, אבל הוא רק סימפטום - הבעיה היא שאנחנו המוזיקאים אחרונים בשרשרת המזון".

"הזמינו אותי להופיע באירוע ובאתי מכל הלב", אומר הולצמן לוואלה! תרבות, "הושפלתי, התבזיתי והולבנו פניי ברבים. אחרי 20 שנה על הבמות חשבתי שראיתי הכל. טעיתי. אני המום, מזועזע ומיואש. שאול בן אדרת הוא רק סימפטום למחלה אנושה שעוברת על ישראל ונקראת התבהמות ורעות רוח. אין פה תרבות, אין פה מוזיקה ואין פה כבוד למוזיקאים. למרות כל זה, יום כיפור מתקרב. אני סולח לשאול בן אדרת. השאר כבר לא בידי".

שרון הולצמן מכה את כתב נרג' איתי שטרן. זוהר ראובני, מערכת וואלה!
סערה אחרת שנקשרה בשמו של שרון הולצמן: הזמר מכה את העתונאי איתי שטרן, כתב NRG באותה עת/מערכת וואלה!, זוהר ראובני

רועי בהריר, עורך המשנה של "מגזינה", שהפיק את הצד המוזיקלי של הערב (ולמען הגילוי הנאות – גם בעל טור מוזיקה בוואלה!), מאשר את הדברים ואומר: "האירוע היה מפוצץ אנשים, מהשורה הראשונה, בהם סלבס, יחצנים ואנשי אופנה. תוכננו הופעות של שרי גבעתי ושל שרון הולצמן שאני סגרתי. עשו באלאנס בשש וחצי. באיזשהו שלב הגיע שאול למסעדה. הוא הסתכל ושאל: 'מה זה התופים? לא סגרנו על תופים!'. זאת היתה מערכת מינימלית. הוא צעק 'לא יהיה פה תופים!'. אמרתי לשאול שצריך תופים, גם אם זה קצב בסיסי. בסופו של דבר, אחרי הבטחה שהווליום יהיה סביר והשירים יהיו שקטים הצלחתי לשכנע אותו, אבל הוא נשאר עצבני, מאוד עצבני, במשך כל האירוע עצבני, וגם ומאוד לא נחמד, לא ניסה לעזור בשום צורה. שרי גבעתי הופיעה, סיימה את ההופעה, ניגשתי למיקרופון ואמרתי: תודה לשרי גבעתי, עכשיו יופיע כאן שרון הולצמן?. ברגע ששרון עלה לבמה, ראיתי את שאול מזיע ואחוז אמוק. הוא צעק: 'עוד הופעה? אין מצב, אין מצב, אין מצב!'. שרון ולהקתו כבר היו על הבמה ושאול המשיך לצרוח. כל הנוכחים היו בהלם. ניסיתי למנוע ממנו להפסיק את המופע והוא אמר לי: 'תעוף לי מהעיניים' וקרא לי 'בן של זונה'. באיזשהו שלב כבר לא היה לי נעים, אז יצרתי חיץ בינו לבין הולצמן, והתעקשתי שתהיה הופעה. שאול התקרב אליי וכמעט הרביץ לי. בסופו של דבר שרון ניסה לשיר, אבל שאול פשוט הוציא את התקעים תוך כדי הופעה. אני לא יודע אם זה היה בסיכום או לא בסיכום שגם שרון יופיע, אבל יש דרך לדבר עם בני אדם, יש דרך לבוא ולהוריד אמן מהבמה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שאול בן אדרת. ניר פקין
השף שאול בן אדרת/ניר פקין

השף שאול בן אדרת מסר בתגובה: "היה ערב משגע, היו 300 איש, היה שמח, מגזין נהדר, שיהיה להם בהצלחה, וזהו".

- הדברים שנשמעו מצד שרון הולצמן ומצד רועי בהריר, עורך המשנה של "מגזינה", נשמעים קצת פחות משגעים. היו להם טענות כלפיך.

"היה ערב מושלם וזהו".

- מהי תגובתך לטענתם כי לא הסכמת שיהיו תופים ולא הסכמת ששרון הולצמן להופיע, ולטענתם כי קראת לבהריר "בן של זונה" ואמרת לו "תעוף לי מהעיניים" וכי כמעט הרבצת לו, ובסוף הוצאת את התקעים כדי לעצור את ההופעה. זה נכון?

"היה ערב מושלם, היו 300 איש, כולם נהנו, הכל היה בסדר, בהצלחה למגזין".

ממסעדת "התרנגול הכחול" נמסר: "התרנגול הכחול היא מסעדת שף ולא במה פתוחה למוזיקאים. במעמד סגירת פרטי האירוע לא סוכם על תוכן אמנותי מעבר למה שאושר במקור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully