וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו את הטוב וקחו את הרע: בנות "עובדות החיים" התאחדו

17.9.2014 / 12:25

לכבוד 35 שנה לבכורת "עובדות החיים" בארה"ב, התאחדו הבנות על הבמה באירוע הסתיו של מרכז פאלי לתקשורת. בלייר (ליסה וולצ'ל), מתברר, לא זוכרת את הנשיקה שלה עם ג'ורג' קלוני

עובדות החיים. GettyImages
35 שנה אחרי. בנות "עובדות החיים" אתמול/GettyImages

בנות הסיטקום הקלאסי "עובדות החיים" התאחדו אתמול (שלישי) לפאנל לכבוד 35 שנים לסדרה, באירוע לקראת עונת הסתיו של מרכז פאלי לתקשורת. טוטי אמנם לא הייתה, אבל בלייר, נטלי, ג'ו, ואפילו מיס גארט בת ה-88 - או השחקניות שגילמו אותן - התפקדו ודיברו על חוויותיהן מהסדרה.

"עובדות החיים" היתה ספין אוף של "על טעם ועל ריח" שעלה ב-1979 ותיאר את חייהן של בנות בפנימיה ואם הבית שלהן. במסגרת הזו טיפלה הסדרה בנושאים לא פשוטים ושנויים במחלוקת כמו התאבדות בני נוער, מין, אלכוהול, נכות ושאר סיפורים שהביאו את הקהל באולפן לעשות "אוווווו" ולדמוע. בשיחה בפאנל אתמול תיארו הבנות יחסים קרובים ותומכים מאוד בין האחת לשנייה. כולן היו נערות צעירות שההתבגרות שלהן נעשתה מול מסך הטלוויזיה, ובמקרי הצורך נעזרו זו בזו כדי להתמודד.

במרוצת תשע השנים של הסדרה התארחו בה המון שחקני אורח. "אם היית שחקן בשנות השמונים, השתתפת בפרק של 'עובדות החיים'", אמרה מינדי כהן, שגילמה את נטלי. אחד מהאורחים האלה היה ג'ורג' קלוני הצעיר, שגילם את הבחור האמון על התיקונים במקום, שבינו לבין דמותה של בלייר התפתח רומן קטן. העניין הוא שליסה וולצ'ל שגילמה אותה אינה זוכרת כלל את הנשיקה ביניהם. "אני בעניין של זכרונות מודחקים", אמרה, "אבל למה הדחקתי את זה - אין לי מושג".

לכבוד המאורע, הנה רצף תמונות של אז ועכשיו. תבלו.

עובדות החיים. NBC,
החבורה באייטיז/NBC
עובדות החיים. GettyImages
בלייר וג'ו 2014/GettyImages
עובדות החיים. NBC,
בלייר וג'ו באייטיז/NBC
עובדות החיים. GettyImages
מיס גארט ונטלי 2014/GettyImages
עובדות החיים. NBC,
החבורה באייטיז/NBC
עובדות החיים. GettyImages
החבורה 2014/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ולקינוח ג'ורג' קלוני עם תספורת מהממת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully