וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא: "זה היה פנטסטי, תל אביב היתה נהדרת"

28.9.2014 / 12:24

בריאיון עם האינדיפנדנט הבריטי מספרת ליידי גאגא על ההתרשמות החיובית שלה מישראל, מהאנשים ומההופעה בפארק הירקון: "נקודת המבט של העולם על ישראל היא פשוט לא המציאות"

עיבוד תמונה

ליידי גאגא התראיינה בשבוע שעבר לעיתון הבריטי האינדיפנדנט מעט אחרי הופעתה המוצלחת בישראל ב-13 בספטמבר, וסיפרה בהתלהבות על רשמיה מישראל. "זה היה פנטסטי!", אמרה, "תל אביב הייתה נהדרת. נקודת המבט של העולם על ישראל היא פשוט לא המציאות. זה מקום יפהפה, האנשים במצב רוח טוב. היתה הופעה מאוד אמוציונלית עם המעריצים האלה. זה היה נפלא".

כחלק מההופעה הופתעה ליידי גאגא כמו המעריצים בקהל כאשר טוני בנט הצטרף אליה על הבמה. "הייתי מאוד המומה כשטוני הפתיע אותי שם", מספרת גאגא. "ידעתי שהוא מגיע לתל אביב, אבל הוא הפתיע ובא יום לפני כן ואמר, 'היי, רוצה לשיר את Anything But Love בארטרייב?', וחשבתי לעצמי: 'וואו, כמה נפלא! לגשר בין ג'ז לעולם הפופ בו זמנית'. ובהופעה היו 25,000 איש ששרו כל מילה". גאגא ובנט הוציאו לאחרונה אלבום משותף, "Cheek To Cheek", שבו הם שרים סטנדרטים של ג'ז.

כזכור, אל ההופעה בישראל הגיעה ליידי גאגא אחרי שהיה חשש גדול לביטול בעקבות המצב הבטחוני כפי שעשו אמנים רבים לפניה. לפני שהגיעה הקליטה מסר וידאו לטובת המפלצות הקטנות, שבו הביעה את ההתרגשות שלה לקראת המופע בתל אביב. נראה שהציפיה השתלמה לשני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully