וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הריאיון ההזוי של ביל קוסבי

30.9.2014 / 0:00

ביל קוסבי מותיר את סטיבן קולבר המום, בראיין קרנסטון מגשים משאלה למעריץ חולה, "משפחת סימפסון" ו"איש משפחה" מתאחדות וג'ון סטיוארט מעצבן את הצופים. סיכום חדשות הטלוויזיה של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוסבי. אנחנו עוד נחזור אליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי ג'ון סטיוארט עלה על העצבים?

בסוף השבוע האחרון שידר מנחה תוכנית הסאטירה ג'ון סטיוארט כתבה שעיקרה מאבק אינדיאנים בארה"ב לשנות את שמה של קבוצת הפוטבול של וושינגטון די. סי "הרדסקינס" (כינוי גנאי לאינדיאנים). במהלך הכתבה עומתו זה מול זה אוהדי הקבוצה ואלו הפועלים לשנות את שמה. לאחר צילום הכתבה, ניסו האוהדים שצולמו למנוע את שידורה וסיפרו לעיתון "וושינגטון פוסט" כי אנשיו של סטיוארט כפו עליהם את העימות. אחת מהם אף התלוננה במשטרה לאחר שלדבריה יצאה מהמקום בדמעות.

סטיוארט ידוע ככזה שלא דופק חשבון, ולמרות שקטע העימות בכתבה נערך מחדש ושידור הכתבה נדחה, הוא הבהיר היטב כיצד הוא מרגיש לגביה במונולוג קצר טרם שידורה: "לאחרונה שלחנו את כתבנו ג'ייסון ג'ונס לשטח כדי לחקור את התופעה שעיקרה שמה של קבוצת פוטבול כלשהי מוושינגטון. למדנו אחר כך שחלק מהאנשים שהשתתפו בכתבה לא נהנו מהחוויה. זה קורה הרבה פחות ממה שאתם חושבים", אמר בנימה שנשמעת מתנצלת. "אבל אנחנו לוקחים את התלונה ברצינות. לרוב אנחנו לא רוצים שאנשים שמשתתפים בתוכנית יצאו עם חוויה לא נעימה. אנחנו עובדים קשה מאוד למצוא אנשים אמיתיים עם אמונות אמיתיות שרוצים לבטא את האמונות האלה בטלוויזיה ואנחנו עובדים קשה מאוד לוודא שעיקר האמונות האלה מיוצג באופן מדויק, ואכן לעתים באופן קומי, בתוכניתנו. אולם אם אנחנו מוצאים שמישהו בכתבה הוטעה באופן מכוון או שיוצג בצורה שלילית באופן מכוון, אנחנו לא נשדר את הכתבה הזו. לאחר שאמרתי את זה, אני מקווה שתהנו מהכתבה הבאה".

איך עבר הפרק המשותף של "משפחת סימפסון" ו-"איש משפחה"?

שתי סדרות האנימציה המצליחות והוותיקות שבכותרת חברו לפרק איחוד מפלצתי ומדובר במיוחד. מסגרת העלילה (כי בכל זאת, צריך תירוץ להפגיש בין שתי הענקיות) היתה שמשפחת גריפין מוצאת את עצמה תקועה באמצע ספרינגפילד לאחר שהאוטו שלהם נגנב. הם פוגשים את המשפחה הצהובה ומבלים איתה עוד דקות ארוכות של ירידות הדדיות, מכות מאוירות ובדיחת אונס אחת שהצליחה לעצבן את האמריקאים עוד בטרם שודר הפרק (סטואי לומד מבארט כיצד למתוח אנשים בטלפון, מצלצל למו הברמן ואומר לו: "הלו, מו? אחותך נאנסת עכשיו").

החברים המצוירים הלמו זה בזה בבדיחות מושחזות, שכללו ירידות על היעדר הפרסים של "איש משפחה", הדעה הרווחת ש"משפחת סימפסון" כבר לא מצחיקה כמו פעם, טענות המעריצים משני הצדדים שהסדרות גונבות בדיחות אחת מהשנייה וגם כמה בדיחות על פרקי קרוסאובר כמו זה.

ומה אמרו המבקרים? חלקם הגדול התלהב מהשעטנז, כשאחד מהם כינה את הפרק: "הדבר הכי מוזר באופן מרתק שקרה בטלוויזיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בראיין קרנסטון מגשים חלום למעריץ חולה

בראיין קרנסטון הוא אחד הבחורים הכי מגניבים בתעשייה וידוע כאחד שהולך רחוק עבור המעריצים שלו. השבוע, הוא לא היה צריך ללכת רחוק מדי כדי להגשים חלום לאחד ממעריצי הסדרה שעשתה אותו – "שובר שורות". בראד ג'וינר, צעיר אמריקאי בן 19 הלוקה בסרטן סופני ואחד ממעריציה הגדולים של הסדרה, אמר כי אחד הדברים שהוא רוצה להספיק בחייו הוא לפגוש את קרנסטון.

השבוע, הגשים לו קרנסטון את החלום בדמות שיחת סקייפ מרגשת בת חצי שעה. לאחר מכן, הפתיע אותו הכוכב בשנית כששלח לביתו אוטו-גלידה פרטי וחינמי לכל השכונה.

צפו ברגע בו הוריו של בראד מספרים לו על המפגש הצפוי:

צפו בקטעים מהשיחה:

ביל קוסבי בריאיון הזוי לסטיבן קולבר

ביל קוסבי צפוי לשוב בקרוב לטלוויזיה בקומדיה חדשה, אולם אם לשפוט לפי הריאיון שנתן השבוע לסטיבן קולבר, אולי כדאי שיתפוס תנומה טובה או לכל הפחות ישתה כוס קפה לפני שהוא שב למסך. בריאיון המוזר נראה קוסבי ממלמל רצף משפטים לא ברורים שהשאירו את קולבר ההמום ללא מילים, כשהוא מנסה לשווא להבין מה הקומיקאי הוותיק רוצה מחייו.

פארודיית הבנות על "בלש אמיתי"

על רקע השמועות הבלתי פוסקות על הליהוק לעונה החדשה של "בלש אמיתי" (השמועה האחרונה אגב, היא שרייצ'ל מקאדמס עדיין בתחרות) אלן פייג' וקייט מארה, שתי שחקניות גדולות במובנים של המסך הקטן אבל לא במובנים פיזיים, חברו יחדיו כדי ליצור פארודיה משעשעת על הסדרה, בשם "בלשיות זעירות". צפו:

כך מסכמים סרטים משנות ה-90' בחמש שניות

ג'ימי פאלון הזמין לאולפן שלו את הקומיקאי אנדי סמברג ונתן לו אתגר: סכם סרטים משנות ה-90' בחמש שניות או פחות. במשחק השתתף גם פאלון עצמו והשניים התערבו על המבורגרים למנצח. מי לדעתכם זכה?

בקרוב: מיני-איחוד של "שפץ ביתך"

אם השם טים אלן עדיין מתחבר לכם לסדרה "שפץ ביתך" משנות התשעים ולא לחדשה שלו "גבר מי שנשאר אחרון", האיחוד הבא יהיה מרגש במיוחד עבורכם. אלן מתכוון לארח בתוכניתו את אשתו מהתכנית ההיא, השחקנית פטרישיה ריצ'רדסון. ריצ'רדסון תגלם את אחת משכנותיו של אלן, הלן פוטס, גרושה שאוהבת לתקן דברים בבית, וממורמרת על בעלה לשעבר שמקלקל כל מכשיר שידיו נוגעות בו. נשמע מוכר?

הרגעים הגדולים של השניים ב"שפץ ביתך":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully