וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם לואי מרשל

2.10.2014 / 0:00

לקראת הופעות שייקמו במהלך חודש אוקטובר, חברי להקת לואי מרשל כותבים על האלבומים והשירים שהביאו אותם עד הלום. האזינו לפלייליסט של דן תורן, יובל מנדלסון וחברים

לואי מרשל.
השירים שהובילו אותם לזה. לואי מרשל

דן תורן

Weezer – The Blue Album

"אלבום מופת מ-1994, שהוא בית ספר לכל להקת רוק. אלבום עם חדוות הלחיצה על פדל הדיסטורשן, עם שירים שעושים לך חשק לקחת את הגיטרה, להיכנס למקלט (גם כשאין אזעקה), ללחוץ על האפקט ולצרוח בכל הכוח:

In the garage'
I feel safe
No one cares about my ways
In the garage
Where I belong
No one hears me sing this song".

אריק איינשטיין - סע לאט

"כשהייתי נער שמעתי מלא פרוג, מעט מאד עברית חדרה לעורקיי. אבל האלבום הזה חצה את עורי העבה, חדר לליבי, והוא אחד הסיבות שבסופו של דבר התחלתי לכתוב שירים".

יובל מנדלסון

The Marshall Tucker Band - The Marshall Tucker Band

"הדיסק הזה עשה את דרכו מהדרום החם של ארצות הברית ועד לקיה פיקנטו הכחולה שלי. הוא יצא ב-1973 אבל גיליתי אותו רק השנה ומאז אני חורש עליו חריש עמוק. יש בו ערבוב נפלא של רוק, קאנטרי ובלוז, וזה כולל חליל שמרביץ סולואים מפה ועד קרוליינה. לסיבוב ההופעות המשותף שלנו נקרא "לואי מרשל טאקר בנד".

יובל שפריר

Tom jones - spirit in the room

"טום ג?ונס היה בשבילי תמיד אייקון מעורפל של זמר גדול. קיבלתי כרטיסים להופעה שלו בארץ ולקראת ההופעה קניתי באייטיונז את האחרון שלו. גיליתי אלבום מופלא של זמר שאחרי קריירה ארוכה של הופעות בבתי קזינו החליט לשנות כיוון, עבר לניו יורק והתחיל לעבוד עם מפיק מעולם האלטרנטיב. התוצאה היא אלבום מהפנט עם הפקה מעולה, שירים נפלאים ובאמצע זמר אחד מדהים. כבוד!".

רועי הדס

‏Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream

"איך שהגיטרה התחילה לנגן את 'Papa Won't Leave You, Henry', נשאבתי לתוך המסע של הנרי, וסרט האימה הכי מותח ומפחיד שעדיין לא ראיתי התחיל. ה-Bad Seeds יוצרים את הפסקול המושלם להזיות. הווידויים, הסיוטים והחלומות שמגיש קייב בקול שאף פעם לא נמאס לשמוע".

עופר קורן

Bob Log III - Live!!! Aloha From Japan

"להקה של איש אחד! לבוש בחליפת תותח וקסדה שמחוברת לטלפון (בתור מיקרופון), ומנגן גיטרות סלייד רצחניות בידיים ותופים ברגליים בסגנון פאנק בלוז, בוב לוג הוא אחד מהאמנים היצירתיים והמופרעים ביותר שיש. בחרתי באלבום לייב כי מדובר באמן הופעות ענק שמופיע 150 פעמים בשנה, והוא ממש טוב בזה!".

הופעות קרובות של לואי מרשל:
2.10 - פטריה, קיבוץ דן
7.10 - הצוללת, ירושלים
9.10 - לבונטין 7, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully