וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האודישן של חאל דרוגו מ"משחקי הכס"

21.10.2014 / 0:01

בראד פיט וג'ימי פאלון נותנים בברייקדאנס, סוזן סרנדון תגלם את אמה של מרילין מונרו, דיוויד לטרמן מפטר אנשים והאודישן של ג'ייסון מומואה ל"משחקי הכס" מטריף את הרשת. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

סוזן סרנדון מצטרפת למיני סדרה על חייה של מרילין מונרו

זוכת פרס האוסקר סוזן סרנדון תככב במיני-סדרה המתוכננת לעלות לשידור ברשת "לייפטיים" על חייה של מרילין מונרו. בסדרה שתיקרא "מרילין" תגלם סרנדון את גלדיס מורטנסון - אמה של מונרו הלוקה בנפשה. דמותה של מורטנסון תוארה כפרנואידית וסכיזופרנית, בת לאם שהתאבדה בעקבות מחלת נפש ואב שמת ממחלה. מורטנסון חינכה את בתה מינקות להימנע ממין בכל מחיר, והיא מנסה לשכנע אותה לעזוב את הסמים ולשוב לזרועותיה של הנצרות.

סוזן סרנדון וכלב. Amy Sussman, GettyImages
לכל איש יש אם/GettyImages, Amy Sussman

מתמודדת לשעבר ב"אמריקן איידול" מתה מסרטן

מתמודדת העונה השביעית של "אמריקן איידול" ג'ואן בורגלה מתה השבוע ממחלת הסרטן בגיל 32. בורגלה הצליחה להגיע לשלב 24 הטובים ביותר בתחרות, אולם הודחה לבסוף לאחר שביצעה את השיר "I Say A Little Prayer". בשנה שעברה פרסמה בורגלה סרטון בעמוד הפייסבוק שלה בו סיפרה על התמודדותה עם המחלה הקשה. מייקל אורלנד, המנהל המוזיקלי של ריאליטי השירה צייץ לאחר מותה: "כל כך הצטערתי לקרוא על מותה של ג'ואן בורגלה. היא הייתה אחת מאותם אנשים מיוחדים שעברו בדלתות 'אמריקן איידול'. נוחי על משכבך בשלום".

כך נראה האודישן של חאל דרוגו ל"משחקי הכס"

השחקן ג'ייסון מומואה, מי שמגלם את דמותו של חאל דרוגו בסדרה "משחקי הכס" החל את דרכו כשחקן אנונימי, אולם הסדרה האהובה הפכה אותו לכוכב. השבוע החל לתפוס תאוצה סרטון המראה את האודישן שעשה מומואה לסדרה. הסרטון אמנם הועלה לרשת ב-2012, אולם עלה שוב לכותרות השבוע. בסרטון נראה מומואה מבצע ריקוד של הילידים המאורים בניו זילנד, ריקוד שמבוצע במקור לפני קרבות. כן, כבר אז הוא היה מלחיץ.

מדוע פוטר איש צוות התוכנית של דיוויד לטרמן?

טוני מנדז, איש הכרטיסיות הוותיק של מנחה תוכנית האירוח דיוויד לטרמן – שפעמים רבות גם הופיע בעצמו בתוכנית, פוטר השבוע לאחר שנקלע לריב עם אחד מכותבי התוכנית, ביל שאפט. ככל הנראה, השניים התחרו ביניהם על תשומת לבו של הבוס, וכאשר לטרמן בחר בצד של שאפט (זוכה פרס אמי, בכל זאת), הפך הוויכוח הקולני לתגרה אלימה. "ביל תמיד חתר תחתיי כדי להיות מספר 1 של דייב", אמר מנדז בריאיון, "ניסה להעמיד פנים שאני בכלל לא בחדר". לפי הדיווחים, מנדז תפס את שאפט והטיח אותו בקיר. הוא פוטר במקום.

לטרמן עושה כבוד למנדז בימים טובים יותר:

מר אקו מ"אבודים" מצטרף ל-"משחקי הכס"

אדוואלה אקינואויה אגבג'ה, מי שגילם את מר אקו בסדרה "אבודים" (וגם שיחק בסדרה "אוז"), מצטרף לעונה החדשה של הלהיט של רשת HBO, "משחקי הכס". על פי הדיווחים, אקינואויה אגבג'ה יגלם דמות בשם מאלקו, דמות שאינה מופיעה באף אחד מספריו של ג'ורג' ר.ר. מרטין, על פיהם נכתבה הסדרה.

ג'ימי פאלון ובראד פיט עושים "שיחת ברייקדאנס"

לפעמים לא צריך מילים: ג'ימי פאלון חבר לבראד פיט ל"שיחת ברייקדאנס" שנערכה במרתף של מרכז רוקפלר בניו יורק, הידוע בכינויו "רוק 30". צפו בשני הכוכבים מדברים עם הידיים, הרגליים ומה שביניהם.

  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully