וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס בלאנט מתנצל על הלהיט "You're Beautiful"

21.10.2014 / 10:46

היוצר הבריטי שהנחית על ראשינו מגה להיט בשנת 2005, מצטער על כל רגע ומודה בריאיון כי מדובר ב"שיר מעצבן שהוחדר בכפייה לגרונות של אנשים"

אמנם עבר כמעט עשור, אבל ג'יימס בלאנט מכה על חטא: היוצר והזמר הבריטי הודה בריאיון מעט מביך שהמגה-להיט שלו, "You're Beautiful", הוא גם מגה מעצבן. שיר הפרידה הזניק את הקריירה של בלאנט בשנת 2005, אך כעת נשמעת אך ורק חרטה מפיו של יוצרו. "הוא הוחדר בכפייה לגרונות של אנשים", אמר המוזיקאי בריאיון ל- Hello! Magazine, "זה נעשה מעצבן, וכולם התחילו לשייך את האמן למילה ('מעצבן')".

בלאנט הוסיף להתלונן על השיר הישן ואמר שהוא שווק באופן בוטה מדי לנשים ולכן לא הגיע לקהל חיוני. עוד אמר שהימצאותו בכל מקום פגעה בפופולריות שלו, משום שאנשים ראו בו "אדם מאוד רציני", שגם מוכן להתפשט בכל הזדמנות, בגשם, ולקפוץ מצוק לאחר שנזרק על ידי בחורה. "יש לי כמה שירים אומללים, אני יודע", הודה שוב, "אבל אני חושב שהיוצרות התהפכו". הסבר לכך אפשר למצוא בעובדה שבספטמבר האחרון התחתן בלאנט עם סופיה ולסלי, נצר לדוכסי וולינגטון שכפי הנראה לא מתכננת לרסק לו את הלב בזמן הקרוב.

הסינגל "את יפה", שכבש את פסגת מצעדי הפזמונים באירופה ובארצות הברית בשנת יציאתו, הגיע למקום הראשון ברשימת 100 השירים המושמעים ביותר בארצות הברית ובלאנט היה למוזיקאי הבריטי הראשון שמגיע להישג זה מאז אלטון ג'ון בשנת 1997. האלבום מכר למעלה מ-11 מיליון עותקים ברחבי העולם וקיבל את התואר אלבום זהב/פלטינה ב-25 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully