וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרים את המכנסיים: הקומיקאי חניבעל בורס מכנה את ביל קוסבי 'אנס'

21.10.2014 / 13:09

במהלך סטנד אפ שלו התייחס בורס להתנשאות של ביל קוסבי ולהאשמות של נשים רבות שטענו כי תקף אותן מינית. "אנסת נשים, ביל קוסבי", אמר בסרקזם, "זה קצת מפחית מהמעמד שלך"

הקומיקאי הניו יורקי חניבעל בורס כינה את ביל קוסבי 'אנס' במהלך הופעת סטנד אפ שלו בפילדלפיה, עיר הולדתו של האייקון השחור. קוסבי, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בעשור האחרון כי תקף מינית באלימות לפחות 13 נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

במופע שלו בורס לעג לתפישה העצמית של ביל קוסבי כמודל לחיקוי, בעיקר עבור הקהילה השחורה, חרף העובדה שהוא אנס, כדברי בורס. "זה אפילו גרוע יותר" אמר בורס בקטע שלו, "כי לביל קוסבי יש את הפרסונה הציבורית השנואה עלי של קשיש שחור מדושן עונג. 'תרימו את המכנסיים, אנשים שחורים! הייתי בטלוויזיה בשנות השמונים, אני יכול לדבר אליכם בהתנשאות כי היה לי סיטקום מצליח'". בשלב הזה העלה בורס את עניין ההאשמות: "כן, אבל אנסת נשים, ביל קוסבי, אז... זה קצת מפחית מהמעמד שלך".

בורס המשיך והבהיר שהוא לא מתבדח ושאכן יש האשמות כאלה כלפי קוסבי. "אחרי שאתם עוזבים כאן היום", אמר לקהל, "תגגלו 'ביל קוסבי אונס'. יש לחרא הזה יותר תוצאות מאשר לחניבעל בורס". צפו בקטע למעלה (צילום חובבים מהקהל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully