וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב רווח: "לפני חודשיים גאולה נוני אמרה לאשתי 'ניצחתי את הסרטן!' היא היתה סמל החיים"

וואלה

10.11.2014 / 10:00

בעולם התרבות אבלים וכואבים על מותה של השחקנית גאולה נוני. זאב רווח: "היא היתה אשה נהדרת, מתוקה וחמה כמו מרק רגל תימני. חתיכת ג'חנון של טוב. אהבתי אותה"

באדיבות התיאטרון הקאמרי

בעולם התרבות אבלים וכואבים על מותה של השחקנית גאולה נוני, שנפטרה הלילה בחצות בבית חולים איכילוב, בגיל 72, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. ארונה יוצב היום (שני) החל מהשעה 14:00 על במת אולם הקאמרי, וחצי שעה לאחר מכן יתקיים שם טקס האשכבה. בשעה 16:00 תערך הלווייתה בבית העלמין נחלת יצחק בתל אביב.

השחקן זאב רווח, ששיחק עם גאולה נוני בלא מעט הצגות וסרטים ובהם "סלאח שבתי", הביע צער עמוק על מותה הלילה. "כבר חמש שנים היא כבר סוחבת את המחלה הארורה", אמר רווח לוואלה! תרבות, "לפני בערך 5 שנים היא עברה איזה ניתוח בראש, זה היה באיכילוב. חשבנו שהיא תתגבר על זה. אבל לאט לאט המחלה הארורה הזאת מיררה אותה. היה לי קשה מאוד לראות אותה. הרבה פעמים היא נתנה לי את התחושה שהיא גוברת עליה. אנחנו גרים באותה שכונה. לפני חודשיים היא פגשה את אשתי ואמרה לה: 'ניצחתי את הסרטן!'. הן בכו וצחקו. היה לי קשה מאוד לראות אותה מתדרדרת, כי בשבילי גאולה היתה סמל החיים. היא היתה כל כך אנרגטית. אני אזכור אותה רק כזאת, לא רוצה לזכור אותה חולה".

"גאולה היתה שחקנית נהדרת, היה לה הרבה חן והומור. היה לה צחוק אדיר, עם גומה. אפרים היה קורא לה 'הגומה השמאלית', כי כל החיוך שלה היה מתחיל מהגומה ונמשך על כל הפנים. עיניים כל כך אוהבות ושמחות. סמל החיים היא היתה. היה לי שמחה גדולה ותענוג גדול לשחק איתה ולהפגש איתה יום יום בעבודה. בהצגה סלאח שבאתי היא שיחקה את אשתי, ערב ערב, במשך כמעט 12 שנה. זה היה חתיכת חיים. היו מתקשרים אליי הביתה בשביל לחפש אותה, היו בטוחים שאנחנו נשואים. שיחקנו גם בהצגה 'המובטל' ביחד, היא עשתה שם תפקיד נהדר, ב'פעמיים בוסקילה' ועוד ועוד. כבנאדם היא היתה אשה נהדרת, מתוקה וחמה, כמו מרק רגל תימני. חתיכת ג'חנון של טוב. מצחיקה מאוד, בעלת תכונות מיוחדות, ובעיקר בעיקר אהבת החיים שלה. אהבתי אותה. יהי זכרה ברוך".

גאולה נוני. ראובן קסטרו,
"היא היתה סמל החיים". גאולה נוני/ראובן קסטרו
שרת התרבות לימור לבנת: "אהבתה האינסופית של גאולה נוני לבמה ולמסך, הדמויות שמילאה בכישרון רב ואופייה המיוחד, הפכו את גאולה לשחקנית מוכרת ואהובה כל כך"

שרת התרבות, לימור לבנת, ספדה לה הבוקר: "במשך עשרות שנים, מילאה גאולה שורת תפקידים מגוונת ומרתקת בזכותם הטביעה את חותמה בעולם הקולנוע והתיאטרון הישראליים. גאולה הפליאה בכשרונה, ותפקידיה כמו חבובה ב'סאלח שבתי', תפקידה הראשי באירמה לה דוס, איי לייק מייק ורבים נוספים, נראו שנתפרו במיוחד עבורה וקיבלו חיים בזכותה. אהבתה האינסופית לבמה ולמסך, הדמויות שמילאה בכישרון רב ואופייה המיוחד, הפכו את גאולה לשחקנית מוכרת ואהובה כל כך. אני מוסרת את תנחומיי למשפחתה. יהי זכרה ברוך".

יו"ר אמ"י יענקל'ה מנדל מסר: "גאולה כבשה את ליבו של הקהל בכישרונה וביופייה יוצא הדופן, וליוותה אותנו כמעט בכל הקלאסיקות של הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון הישראלי. לצד כל אלה הקדישה נוני מזמנה וממרצה למען האמנים כחברת הועד המנהל של אמ"י וסייעה רבות בקידום זכויות ומעמד האמן בארץ בהמון חום, אהבה ואכפתיות. זה יום עצוב למשפחת האמנים. תנחומינו למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully