וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת קוסבי: מתלוננת נוספת נחשפה, הופעות בוטלו

23.11.2014 / 8:38

ויקטוריה ולנטינו, שפנפנת פלייבוי לשעבר, טוענת כי הקומיקאי אנס אותה לפני 34 שנים. בתוך כך, בוטלו הופעות סטנד-אפ של קוסבי שתוכננו לשנה הבאה

ביל קוסבי. GettyImages
נכון להבוקר, נגד קוסבי 17 תלונות בגין אונס/GettyImages

את הסערה הזו קוסבי כבר לא יוכל להשתיק. ויקטוריה ולנטינו היא האישה ה-17 במספר שטוענת שביל קוסבי סימם ואנס אותה. בריאיון שהעניקה ל"וושינגטון פוסט" בסוף השבוע, מספרת ולנטינו כיצד הכירה את קוסבי בשנת 1970 כשעבדה כשפנפנת פלייבוי במועדון פלייבוי בהוליווד. לפי ולנטינו, חברה הכירה בינה ובין קוסבי במסעדה בה, בצירוף מקרים מזעזע, עבדה כמלצרית מתלוננת נוספת נגד קוסבי. כעבור מספר שבועות, קוסבי, ולנטינו ואישה נוספת נפגשו לארוחת ערב במהלכה, לפי ולנטינו, קוסבי נתן גלולות אדומות לנשים והשלושה נסעו לדירה בהוליווד.

"הוא ישב לידי ודחף את ראשי לעבר מפשעתו. לאחר מכן הוא הפך אותי. זה היה סיוט", סיפרה ולנטינו. ולנטינו מספרת כי לא התלוננה במשטרה בזמנו משום שלדבריה, "באותם הימים, הקורבן תמיד היה אשם".

ביל קוסבי. GettyImages
לא מגיב לרמיזות. קוסבי/GettyImages

במקביל, נודע כי חלק מההופעות בסיבוב הסטנד-אפ של קוסבי שתוכננו להתקיים בשנה הבאה, בוטלו. במהלך הופעה שכן נערכה בסוף השבוע בפלורידה, זכה קוסבי לתשואות בעמידה מהקהל. "אני בטוח שאם קוסבי היה משלם לכל מתלוננת שני מיליון דולר, אף אחת מהן לא היתה מדברת. הן רוצות את הכסף", אמר לגופי התקשורת אדם שנכח בהופעה. קוסבי, מצידו, התייחס פעם נוספת לפרשה ואמר בריאיון לעיתון מקומי בפלורידה כי הוא יודע שאנשים רבים לא אוהבים את שתיקתו בנושא אולם הוא, מצידו, לא חייב להגיב לרמיזות.

קוסבי, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בעשור האחרון כי תקף מינית באלימות נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully