וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: אונס במשפחה פוליגמית זוכה לפרסום

25.11.2014 / 0:00

אדם פאלי נוטש את "מינדי" ומאכזב את המעריצים, כוכבת תוכנית ריאליטי טוענת כי אביה אנס אותה וסטיבן קולבר מראיין את ג'ון סטיוארט. מיכל רשף עם חדשות הטלוויזיה מארה"ב

אדם פאלי עוזב את "מינדי"

תתכוננו להיפרד מד"ר פיטר פרנטיס: השחקן אדם פאלי יעזוב בקרוב את "מינדי", הקומדיה הלוהטת שיצרה מינדי קלינג. פאלי יעזוב בתום הפרק ה-13 בעונה השלישית של הסדרה, מועד שנקבע עוד קודם לכן, בחוזה שלו. אולם לכל המעריצים שהחסירו פעימה אחרי השורות הללו – אל דאגה: פאלי יגיע להופעות אורח בסדרה, וגם ימשיך בפיתוח פרויקטים מאחורי הקלעים ברשת ABC.

ג'ניפר אניסטון חושפת: כך ייראה בעיניי פרק האיחוד של "חברים"

השבוע נשאלה ג'ניפר אניסטון (אולי בפעם המיליון) לגבי איחוד אפשרי של כוכבי הסדרה שמסרבת להיעלם מלוח השידורים החוזרים שלנו ושל העולם כולו. בריאיון בתוכניתו של גראהם נורטון הבריטי לקידום סרטה החדש, היא החליטה לתת תשובה מתחכמת יותר מה"זה-לא-יקרה-תפסיקו-לחיות-בסרט" הרגיל שמשדרים לרוב חברי הקאסט. "תגידי, ג'ניפר את והחברים האחרים חושבים לפעמים: 'אולי כבר נעשה את האיחוד כדי שאנשים יפסיקו לנדנד לנו לגבי זה?'", שאל נורטון. "אני אומרת שנחכה עד שנהיה אנשים ממש ממש זקנים ואז נהיה 'חברי הזהב' (פרפרזה לסדרה 'בנות הזהב' - מ.ר.).כי אז לא תהיה לך את ההשוואה של 'אוו מה קרה לג'ואי? מה קרה להם?'", השיבה אניסטון. "פשוט נעשה את זה מדכא ועצוב ואז איש לא ירצה לראות את זה שוב", הציע נורטון.

אניסטון התייחסה בריאיון גם לתספורת ה"רייצ'ל" המפורסמת שהחזיקה מעמד לאורך שנים בבקשות לספרים ברחבי העולם ואמרה, ספק בצחוק, שהאיש שהעניק לה את התספורת היה מסומם בזמן שעשה אותה.

כוכבת תוכנית הריאליטי על פוליגמיה טוענת שנאנסה על ידי אביה

רוזמרי וויליאמס, אחת מכוכבות "My Five Wives" של רשת TLC, תוכנית שעוסקת בנישואי פוליגמיה של אב לחמש נשים, חשפה השבוע כי נאנסה על ידי אביה לפני שני עשורים. וויליאמס, טוענת כי ביקשה לחשוף את הסיפור, בתקווה להביא לשינוי בתרבות הסודית שאופפת משפחות פוליגמיות בארה"ב. אביה, הוא אחד ממנהיגי הארגונים הפוליגמיים הגדולים ביוטה.

לדברי וויליאמס, המעשים נעשו כשהיתה בת 12, ואין לה כוונה להתלונן כעת נגד אביה. היא אמנם מבקשת להזהיר מפני מעשים כאלה בקהילות פוליגמיות אחרות, אולם טוענת כי מעשים כאלו אינם רווחים בקרב קהילות כאלה. וויליאמס היא האישה השלישית של בריידי וויליאמס בתכנית הריאליטי המצליחה של הרשת. האב הכחיש את הטענות נגדו.

צפו: כוכבים מקריאים את הציוצים הכי מרושעים שנכתבו עליהם

זה לא נמאס: בפעם השמינית חזר השבוע ג'ימי קימל על אותו שטאנץ ידוע, והושיב כוכבים להקריא בפני המצלמה את הציוצים הכי מרושעים שנכתבו עליהם בטוויטר. צפו בבריטני ספירס, גווינת' פאלטרו, לינה דנהאם, סקוט פולי וג'ון סטאמוס (רשימה חלקית) מקריאים ציוצים ועונים בחזרה (בונוס: סטאמוס חושף את הפופיק).

סטיבן קולבר ראיין את הבוס שלו – ג'ון סטיוארט

בעוד 12 תוכניות בדיוק ייפרד מסך הטלוויזיה האמריקני מסטיבן קולבר, מנחה תוכנית הסאטירה האקטואלית שהצליח לכבוש אמריקנים רבים וגם קטף כמה פרסים על הדרך. השבוע, אולי כחלק מהאס"ק שאופף את התוכנית, ראיין קולבר אדם קרוב אליו במיוחד: ג'ון סטיוארט. למי שלא זוכר, קולבר החל את דרכו ככתב בתוכניתו של סטיוארט "הדיילי שואו", והאחרון הוא גם המפיק בפועל של תוכניתו הנוכחית שעומדת להסתיים. השבוע, אירח קולבר את סטיוארט לשיחה על סרטו הראשון כבמאי – "רוזווטר". צפו בשני החברים הוותיקים מריצים דאחקות בשידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully