וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הסוף של "גלי" קרוב

23.12.2014 / 0:00

ליה מישל חוזרת לתיכון מקינלי בעונה האחרונה של "גלי", "חניבעל" מלהקת מחדש את האדם שאכל את פניו, שרה ג'סיקה פרקר מתיישבת על כיסא הבמאי ודיוויד שווימר הופך לקרדשיאן. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

פרומו ראשון לעונה האחרונה של "גלי": ליה מישל שרה את "Let it go"

בעוד כשלושה שבועות תחזור הסדרה "glee" לעונה נוספת, שישית במספר, ואחרונה. השבוע יצא הפרומו הראשון לעונה בו נראים קורט ורייצ'ל חוזרים להציל את הגלי-קלאב הקורס, כשרייצ'ל מזמרת את הלהיט ההיסטרי של העונה – "Let it go" מתוך הסרט של דיסני "לשבור את הקרח".

כוכב ריאליטי של רשת דיסקברי נאשם באונס

ויל היידן, כוכב תוכנית הריאליטי של רשת דיסקברי, ""Sons of Guns, הואשם השבוע בביצוע עבירות מין בשתי נערות בנות 11 ו-12. אחת הנערות סיפרה לחוקרים כי היידן ביצע בה את המעשים בזמן שהתארחה בביתו לאחר שביתה עלה באש. היידן נעצר עוד בחודש אוגוסט לאחר שניסה להימלט מהמשטרה וכתב האישום נגדו הוגש השבוע. בתו הבכורה סטפני היידן פורד, עמדה בתחילה לצדו של אביה, אולם לאחר מספר חודשים חשפה בתוכניתו של ד"ר פיל כי אביה נהג "לגעת בה בצורה שאינה הולמת" כשהייתה בת 12. היידן הוא הכוכב הראשי של תוכנית הריאליטי שעוסקת בחברה אותה הקים לייצור ומכירת כלי נשק.

בתו של היידן מספרת על חוויותיה:

מינדי קלינג הפכה את ריס וית'רספון לדבר הכי חם בחג המולד הקרוב

בפרק האחרון של הסדרה "מינדי" הכינה ד"ר מינדי להירי קישוט חג המולד שתולים על הדלת ועליו תמונותיה של הכוכבת ריס וית'רספון. קלינג הזמינה את הצופים להכין קישוט דומה משלהם ולפרסם באינסטגרם. התוצאה: ריס וית'רספון שברה את אינסטגרם. וית'רספון עצמה הגיבה למחווה וצייצה: "האהא...אוהבת את זה!".

דיוויד שווימר חוזר לטלוויזיה בתור חבר במשפחת קרדשיאן?!

כוכב "חברים" חוזר למסך הקטן: דיוויד שווימר, שגילם את דמותו האלמותית של רוס גלר, יגלם את עורך הדין רוברט קרדשיאן, במיני סדרה חדשה על המשפט המתוקשר של או ג'יי סימפסון ברשת FX. קרדשיאן היה דמות מרכזית בצוות ההגנה של כוכב הפוטבול לשעבר שהואשם ברצח אשתו. ב-2003 הוא מת ממחלת הסרטן. ומה הקשר לקים אתם שואלים? רוברט קרדשיאן הוא אביהן של קים קורטני, רוב וקלואי קרדשיאן המוכרים לכל חובב רכילות וטראש. את סימפסון יגלם זוכה פרס האוסקר קובה גודינג ג'וניור ושרה פולסון תגלם את התובעת מרשה קלארק.

איך "כתום זה השחור החדש" כמעט פספסה את "Crazy Eyes"

אוזו אדובה, הידועה כ-"Crazy Eyes" מהסדרה "כתום זה השחור החדש", כמעט ולא נכנסה לחיינו. אדובה כבר החליטה לפרוש ממשחק (לאחר כמה שנים כשחקנית תיאטרון סמי-מצליחה), להיכנע להפצרות הוריה ולהפוך לעורכת דין מן המניין. אולם מספר שעות לאחר שאמרה לעצמה את המשפט "זהו, סיימתי עם משחק" הגיע הטלפון הגורלי שבישר לה את המשך דרכה בעולם. על הקו היתה הסוכנת שלה, שסיפרה לה שלא קיבלה את התפקיד אליו נבחנה, אך קיבלה תפקיד אחר בסדרת הלהיט. צפו באדובה מספרת על הרגע המרגש, וגם כיצד סיפרה לאמה שהיא מועמדת לפרס גלובוס הזהב.

שרה ג'סיקה פרקר תביים סדרה חדשה על גירושין לרשת HBO

11 שנים לאחר סיומה של "סקס והעיר הגדולה", שרה ג'סיקה פרקר חוזרת לשתף פעולה עם רשת HBO: הרשת מתקרבת לחתימה על עסקה להפקת פיילוט לקומדיה בכיכובה ובהפקתה של פרקר בשם "גירושים" שתעסוק – איך לא – בגירושין. בסדרה תגלם פרקר אישה צעירה שבהשראת חברותיה הרווקות מתחילה לחשוב על גירושין מבעלה. היא מעלה בפניו את הרעיון אולם לא מצליחה להחליט אם להוציא אותו לפועל. כשהוא מגלה את הרומן שהיא מנהלת מאחורי גבו הוא כבר מחליט בשביל שניהם ועוזב אותה.

מי לא יחזור לעונה הבאה של "חניבעל"?

אם אתם נמנים על מעריצי הסדרה "חניבעל", יש לנו חדשות רעות בשבילכם: מייקל פיט, מי שגילם את דמותו של הילד הפסיכופטי מייסון ורגר שלאחרונה נצפה חותך את פניו ואוכל אותן, לא ישוב לעונה הבאה. אולם דמותו של ורגר לא תמות איתו. לנעליו של פיט צפוי להיכנס השחקן ג'ו אנדרסון. העונה השלישית תעלה לאוויר בתחילת 2015.

זכרונות ממייסון ורגר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully