וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוקת מ"טלטאביז" נחשפת: "רק אני יכולה לספר לכם את הסיפור האמיתי"

24.12.2014 / 11:18

18 שנה אחרי שצולמה מצחקקת מעל הרפתקאותיהם המייאשות של ארבעת הייצורים הפרוותיים, חשפה ג'ס סמית' הבריטית כי היא התינוקת מפעם וגרמה לכולנו להרגיש זקנים

טלטאביז, ג'ס סמית'. BBC, צילום מסך
תינוקת המשקיפה על זוועות ומצחקקת/צילום מסך, BBC

זה קורה מדי כמה שנים, העולם נותן לנו תזכורת צורבת לקשישותינו בדמותו של תינוק או ילדה שהכרנו פעם ופתאום מגלים שהם כבר ממש גדולים. גדולים מדי. התינוק של נירוונה שיחזר את צילום עטיפת "נברמיינד" עשרים שנה אחרי, שלא לדבר על איך שבתו הקטנה של קורט קוביין הפכה לעלמה צעירה, ולא תאמינו איך בר מ'שמש' נראה היום!!!

התינוקת התורנית היא ג'ס סמית הבריטית. מאחורי השם הגנרי הזה הסתתר לפני כ-18 שנה פרצוף התינוקת החייכנית בשמש של "טלטאביז". אז היא הייתה בת תשעה חודשים והשקיפה תדיר בצחקוק על הרפתקאותיהם המייאשות של דיפסי, לה-לה, פו וטינקי ווינקי, שלימים יצא מהארון. כיום סמית' היא סטודנטית צעירה בת 19 באוניברסיטת קנטרברי קרייסט צ'רץ', ואת סיפורה היא חשפה בפני עמיתיה ללימודים במסגרת משחק היכרות שבו התבקשו לחשוף משהו על עצמם שאף אחד לא יעלה על דעתו.

אחרי כן יצאה סמית' בהצהרה פומבית בפייסבוק שלה: "לאחרונה חגגתי יום הולדת 19, ואחרי שחשבתי על זה הרבה החלטתי שהגיע הזמן לספר לכולם. נהגתי להסתיר את זה אבל אחרי עידוד מהחברים שלי באוניברסיטה, אזרתי את האומץ לפרסם את זה: אני היא השמש מ'טלטאביז'. היו לא מעט אנשים שהעמידו פנים שהם 'השמש' אבל רק אני יכולה לספר לכם את הסיפור האמיתי".

כהוכחה פירסמה סמית' את המכתב שקיבלה אמה אי אז ב-1996 מטעם נציג חברת ההפקה, שתיאם עם איתה את מועד הצילומים. ג'ס התינוקת ישבה שם כאשר אביה פשוט עמד מאחורי המצלמה והצחיק אותה בעזרת עם דוב צעצוע. על החוויה הזו, בשלב שבו אף אחד לא ידע איזו תופעה תהיה "טלטאביז", שילמה ההפקה למשפחת סמית' בסך הכל 250 ליש"ט ונתנו להם קופסת צעצועים עבור הקטנה. מעבר לכך הוריה של ג'ס שכחו מהעניין ורק תשעה חודשים אחרי כן קיבלו טלפון מההפקה ועודכנו שבתם נבחרה.

"טלטאביז" צפויים לחזור לסבב חדש של סיוטי הורים עם שישים פרקים חדשים שיופקו בקרוב. ג'ס סמית', מסתמן, קשישה מכדי לשחזר את תפקידה.

טלטאביז, ג'ס סמית'. BBC, צילום מסך
המכתב שקיבלה אמה של ג'ס/צילום מסך, BBC
טלטאביז, ג'ס סמית'. DAILYMAIL, צילום מסך
ג'ס סמית מודל 2014/צילום מסך, DAILYMAIL
  • עוד באותו נושא:
  • טלטאביז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully