וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ווסלי, כוכב "יומני הערפד": "כל העניין של נשיכות בצוואר הוא מאוד מיני"

דודי כספי, סן דייגו

8.1.2015 / 0:00

למרות השמועות על סיום הסדרה בתום העונה השביעית, איאן סומרהולדר ופול ווסלי, הכוכבים של נציגת הערפדים הגדולה בתרבות הפופולרית, נהנים מכל רגע. ריאיון מיוחד

יח"צ - חד פעמי

בשנים האחרונות קשה היה שלא להיתקל בטרנד הערפדים שכבש קהלים רבים בעולם וגרם להם להתמכר לעלילותיהם הרומנטיות-על טבעיות של הגיבורים החיוורים. אחרי שסאגת "דמדומים" הקולנועית, שגרפה 3.3 מיליארד דולרים בקופות ברחבי העולם, ו"דם אמיתי" הנועזת מבית HBO על שבע עונותיה הגיעו לקיצן בשנה שעברה, ממשיכה "יומני הערפד" לשאת בעונתה השישית את לפיד ניבי הערפד עבור מיליוני צופיה האדוקים (ביחד עם סדרת הבת "The Originals").

בהתאם לנהוג בז'אנר, "יומני הערפד" מגוללת סיפור אהבה כמעט בלתי אפשרי בנסיבות הקיימות של דו קיום טעון לצד ערפדים, כאשר במרכזה בת האנוש לשעבר וערפדה בהווה אלנה (נינה דוברב) וצמד האחים הערפדים סטפן ודיימון, אותם מגלמים בהתאמה פול ווסלי ואיאן סומרהולדר. את סומרהולדר (36) זוכרים רבים מהעונה הראשונה של "אבודים", שם גילם את דמותו של בון, ולסדרה הגיע כבר עם פונטציאל מובהק להפוך לאליל נעורים. מה שהכי הלהיב אותו בעונה החדשה לדבריו הוא העבודה המשותפת עם קאט גרהאם, המגלמת את בוני ואשר יחד איתה נכלא דיימון במעין שאול, דבר שמעמיד במבחן את היחסים עם אלנה הרחוקה ממנו.

"קאט ואני עובדים עם אותו מורה למשחק וזה יצר בינינו קשר מאוד עמוק בתור שחקנים", הוא מסביר בריאיון לקראת העונה החדשה שהתקיים במסגרת כנס קומיק-קון בסן דייגו, "לאורך הצילומים אנחנו נמצאים במצב אפל ומוזר מה שרק מוסיף לדינמיקה המיוחדת. אני שמח שזה עם קאט, שהיא אחות קוסמית שלי, והיחסים בין הדמויות שלנו הם אותו קו עדין שבין שנאה לאהבה. יש מי שיגידו שהם בנסיבות יוצאות דופן של לימבו, אבל לדעתי אנחנו כבני אדם חיים בסוג של לימבו לכל אורך חיינו, זו הפילוסופיה של הקיומיות – מי אנחנו, לאן אנחנו הולכים – לכולנו יש את המחשבות הבלתי פוסקות הללו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האליל של כולנו. סומרהולדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיבלת כמובן מאליו את הסקס אפיל הנלווה לדמות?
"כשעיצבנו את חדר השינה של דיימון וירדנו לפרטים בצורה מאוד מדויקת, קבעתי שחייבים שיהיה במיטה שלו מקום ללפחות שש נערות קולג'. כי הוא הטיפוס שיזמין אליו כמה שיותר בחורות כאלה, יכניס אותן למיטה, ישתה מהן דם ויתרחץ איתן. אבל רק להבהיר, אני אישית לא בעניין שלהן".

אתם מפיגים את הדרמה שבסצנות בעזרת בדיחות על הסט?

"מי שיצפה בקטעי הפספוסים שלנו לא יבין את הבדיחה, אבל אנחנו משתעשעים לא מעט על הסט. חשוב לזכור, אנחנו בסופו של דבר משחקים באופרת סבון לבני נוער על ערפדים. זה קרה גם ב"אבודים". אני זוכר מקרה שצילמתי סצנה עם מגי גרייס (מי שגילמה את אחותו החורגת, שאנון; ד"כ), בה היא מפשפשת בתיק צד שלה כשאנחנו במטוס, ואחד היוצרים החביא לה שם צעצוע מין ענק. כל כך ענק שאין לי מושג מי יעשה שימוש בגודל הזה, אבל אני מצדיע להם. והיא פשוט קפצה במקום ואני ממש עשיתי במכנסיים. אלה דברים שכמעט ולא יוצא לנו לעשות אבל כן הכנו משהו מיוחד לבאי הכנס בקומיק-קון כדי לקדם את העונה הנוכחית, שבהחלט עלולה להיות האחרונה, כך שיש בקטע סגירת מעגל עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם בת אנוש, היום ערפדה. דוברב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורך השבועות האחרונים מתחזקת התחושה ש"יומני הערפד" מתקרבת לסוף דרכה, אם לא בחודשים הקרובים אז לאחר עונה שביעית אחרונה. שתי הסיבות העיקריות לכך הן ירידה מתונה ברייטינג בארה"ב (שמתאזנת עבור האולפנים עם העובדה שעדיין יש להם להיט שעושה רווחים בשווקים בינלאומיים), וכן המעמד של שלושת הכוכבים הראשיים, שכבר פוזלים לכיוונים אחרים והתנאי שלהם להסכים להישאר בסדרה הוא לרוב שכר גבוה משמעותית.

בעוד נינה דוברב כיכבה בקיץ בקומדיה "נראה אותך שוטר" וסוללת את דרכה אל המסך הגדול, גם פול ווסלי הופיע לאחרונה בסרט העצמאי "Before I Disappear" שזכה לשבחים ופרסים בשורה של פסטיבלים. בריאיון מספר ווסלי (32) שדווקא ההתרחבות המקצועית לא דורשת ניראות גבוהה מדי. "אני באופן ספציפי ומודע נמנע מלהעניק יותר מדי ראיונות כי בעיניי תפקידו של שחקן לשמור על מיסתורין באופן יחסי, כך שכשהוא מגלם דמות שונה בסרט קולנוע למשל אנשים לא ישייכו אותו מיידית עם משהו שיודעים עליו בבירור", הוא אומר.

"נוכחות משמעותית מידי ברשתות החברתיות לדוגמה יכולה לפגוע בך ובקריירה שלך, אם הייתי יודע יותר מדי על פול ניומן או ג'יימס דין וחייהם האישיים הם בטח לא היו ממשיכים להיות אותם אייקונים גדולים שאני חושב שהם. העמימות היא הכרחית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעט זועף, מעט מחייך. ווסלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה מתקשר לסוד ההצלחה של הסדרה?

"אנחנו מגלמים ערפדים אפלים שהם דמויות מלאות פגמים, ומשם החיבור. בתחילת העונה אנחנו קופצים ארבעה חודשים קדימה בזמן ואני אוהב את הפער שנוצר, סטפן מתנתק לחלוטין למרות שכולם חושבים שהוא הלך לחפש את אחיו, דיימון ובוני כאמור נמצאים גם הם בעלילה משלהם. רגע, איזה עוד דמויות יש בסדרה? (צוחק). אני הכי נהנה לשחק בגוונים של אפור, אני לא חושב שסטפן צריך להיות שחור או לבן, גיבור או נבל. בנוסף, המפיקים ליהקו צוות שחקנים נעים למראה וזה לא במקרה, כל העניין של נשיכות בצוואר הוא מאוד מיני ומזמן קירבה אינטימית בין אנשים - זו הסימבוליות האולטימטיבית לשילוב הזה שבין סקס וסכנה".

יש שחקן שהיית רוצה שיגיע להתארח בסדרה?

"יצא לי לאחרונה 'להסתחבק' עם שחקנים מ"המתים המהלכים" כי שתי הסדרות שלנו מצטלמות בסמיכות באטלנטה, כך שנראה לי שאם נוכל להסתחבק גם באחד הפרקים של "יומני הערפד" זה יהיה מדליק".

העונה השישית של "יומני הערפד" תשודר החל מהערב (חמישי) ב-HOT3 ו-HOT VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully