וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הביזאר: ג'וני דפ טוען שהחמיץ מסיבת עיתונאים בגלל קרב עם מפלצת

28.1.2015 / 19:22

הכוכב המתדרדר לא הגיע למסיבת עיתונאים שנקבעה לו בטוקיו והגיב בתירוץ מוזר במיוחד: "יצור נדיר תקף אותי, הוא רצה את המזוודה שלי. נלחמנו ובסופו של דבר זרקתי אותו מהקומה ה-23 של המלון"

יח"צ - חד פעמי

ההתדרדרות ההדרגתית אך מתמידה במעמדו של ג'וני דפ מכוכב קולנוע מוערך להעתק חיוור של ג'ק ספארו נמשכת. אם עד כה קיבלנו מסיבות עיתונאים הזויות והופעות מביכות בטקסי פרסים, אתמול (שלישי) הגיע השיא כשהכוכב נעדר ממסיבת עיתונאים שנקבעה עבורו בטוקיו במסגרת מסע הקידום לכבוד סרטו החדש "צ'ארלי מורדכי". היום הוא הואיל בטובו להופיע והגיב בתירוץ הזוי במיוחד.

"הותקפתי אתמול בבוקר על ידי יצור נדיר מאד בשם צ'ופקברה (מפלצת אגדית שסיפורה נפוץ בדרום אמריקה)", חשף דפ, "נלחמנו במשך שעות. הם מאד עקשנים ומאד אכזריים. אני די בטוח שהמטרה שלו הייתה המזוודה שלי. זרקתי אותו מחלון המלון שלי בקומה ה-23, כך שאני לא מאמין שנראה אותו שוב".

גם אם אפשר לפרש את ההסבר של דפ כבדיחה לעיתונאים, קשה למצוא הרבה סיבות עבורו להרגיש משועשע בימים אלה. "צ'ארלי מורדכי" קיבל ביקורות קשות במיוחד מהמבקרים בארה"ב (12% ביקורות חיוביות באתר Rotten Tomatoes) וגרוע אפילו יותר גם כתף קרה מצופי הקולנוע, שהדירו את רגליהם מהאולמות. הסרט גרף 4.5 מיליון דולר בלבד בסופ"ש הראשון להקרנתו והוא צפוי לסיים את דרכו כהפסד צורב לאולפני ליונסגייט, שהשקיעו בו 60 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וני דפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully