וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטס 2015: הלילה הגדול של אד שירן, סם סמית וטיילור סוויפט

26.2.2015 / 0:16

אד שירן הוא המנצח הגדול של טקס פרסי המוזיקה הבריטית, אחרי שזכה בפרסי זמר השנה ואלבום השנה הבריטיים. טיילור סוויפט נבחרה לזמרת הבינלאומית, פארל וויליאמס לזמר הבינלאומי. מדונה התרסקה על הבמה

טיילור סוויפט בטקס הבריטס 2015. GettyImages
לא מפחדת להירטב. טיילור סוויפט בהופעה/GettyImages

הבריטס, טקס פרסי המוזיקה הבריטית, נערך הערב (רביעי) באולם ה-O2 בלונדון, והועבר בשידור חי לעולם כולו ביוטיוב. סם סמית המשיך את השנה המדהימה שלו אחרי הזכייה בארבעה פרסי גראמי. הערב הוא קטף שני פרסים: ההישג הבינלאומי של השנה ופריצת השנה הבריטית.

את הפרסים הבינלאומיים הובילו טיילור סוויפט, שזכתה לראשונה בפרס בקטגוריה שכללה, בין היתר גם את ביונסה, סיה ולנה דל ריי. את הפרס המקביל לזמר לקח פארל ויליאמס. הפו פייטרס זכו בפרס הלהקה.

בתחומי הממלכה הבריטית זו הייתה שנה של אד שירן. הזמר האירי הג'ינג'י הוכתר כזמר הבריטי של השנה וקטף גם הפרס היוקרתי של הערב: אלבום השנה. פולומה פיית' נבחרה לזמרת הבריטית של השנה, בהמשך הערב היא סיפקה את ההופעה החיה המרשימה ביותר, שנעשתה כולה תחת מטר מים שוטף. וואן דיירקשן קטפו את פרס קליפ השנה, שנבחר על ידי הגולשים בטוויטר.

את הטקס פתחה טיילור סוויפט בביצוע חי של "Blank Space" . סם סמית, ביצע את "By Your Side", לפני שקים קרדשיאן בכבודה ובעצמה, עלתה לבמה כדי להציג את בעלה, קניה ווסט, שביצע את "All Day". את הטקס נעלה מדונה, שחזרה להופיע בטקס לראשונה אחרי 20 שנים. את הקאמבק הזה היא לא ממש תרצה לזכור, אחרי ההתרסקות הממש לא נעימה הזאת על הבמה.

בתחילה נראתה הנפילה הזאת מאד לא נעימה, אבל ההתאוששות המהירה של הזמרת בת ה-56 הסירה את חששות המעריצים. כמה שעות לאחר מכן היא כבר הגיבה לתקרית בהומור באינסטגרם שלה: "ארמאני צייד אותי! הגלימה היפה שלי הייתה הדוקה חזק מדי! אבל שום דבר לא יעצור אותי והאהבה באמת הניפה אותי למעלה! תודה על כל האיחולים המרגשים! אני בסדר!"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אד שירן בטקס הבריטס 2015. GettyImages
המנצח הגדול של הלילה, אד שירן/GettyImages

רשימת הפרסים המלאה:

האלבום הבריטי של השנה: אד שירן - "multiply"

הקליפ הבריטי של השנה: וואן דיירקשן - "You & I"

הזמר הבינלאומי של השנה: פארל ויליאמס

הזמרת הבינלאומית של השנה: טיילור סוויפט

הלהקה הבינלאומית של השנה: פו פייטרס

הזמר הבריטי של השנה: אד שירן

הזמרת הבריטית של השנה: פולומה פיית'

הלהקה הבריטית של השנה: Royal Blood

פריצת השנה הבריטית: סם סמית

הסינגל הבריטי של השנה: מארק רונסון - "Uptown Funk"

פרס ההישג הבינלאומי: סם סמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully