וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה: "התחושה באירופה היא כמו בגרמניה הנאצית"

27.2.2015 / 10:39

"האנטישמיות בצרפת וביתר אירופה נמצאת בשיא של כל הזמנים", אמרה הזמרת בריאיון לתחנת רדיו צרפתית. זו אינה הפעם הראשונה שבה מדונה נוקטת עמדה נגד חוסר סובלנות צרפתי

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
המלכה אסתר/צילום מסך, אינסטגרם

בריאיון לתחנת רדיו צרפתית ביקרה הזמרת את חוסר הסובלנות הפושה ביבשת, כך מדווח הגארדיאן. לדבריה האנטישמיות בצרפת וביתר אירופה נמצאת בשיא של כל הזמנים, באופן המזכיר את תקופת גרמניה של שנות השלושים. מדונה הדגישה את התפישות השונות בתכלית של צרפת, אשר בעבר "היתה ארץ שחיבקה כל אחד ועודדה חופש בכל דרך, צורה או אופן - ביטויים אמנותיים של חופש. עכשיו זה נעלם לגמרי", אמרה. "צרפת היתה בעבר ארץ שקיבלה אנשים מכל צבע, היא היתה מקום שאמנים יכלו להימלט אליו, אם זו היתה ג'וזפין בייקר או צ'ארלי פרקר"

זו אינה הפעם הראשונה שמדונה נדרשת לנושא - בהופעה שלה בישראל במסגרת מסע ההופעות ב-2012, היא עוררה הדים בכל העולם אחרי שהציגה על המסך מאחוריה את תמונתה של מנהיגת הימין הקיצוני בצרפת, מרי לה פן, ועל מצחה צלב קרס - זאת במסגרת מחווה להרוגים בפשעים שבוצעו על רקע שנאה. מדונה הציגה את האימג' הזה שוב מעט אחרי כן כאשר הופיעה בצרפת, מה שהוביל לתביעה נגדה מצד הימין הקיצוני ולכך שתשנה את צלב הקרס לסימן שאלה.

מדונה התייחסה גם לכך בריאיון. "מה שאמרתי לפני שנתיים תקף גם היום", אמרה. "זה קורה לא רק בצרפת אלא בכל אירופה, אבל בפרט בצרפת. רמת חוסר הסובלנות כל כך עצומה שזה מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully