וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפוסטר החדש של "משחקי הכס" מעיד על שינוי גדול מעלילת הספר?

28.2.2015 / 10:55

הפוסטר מתאר סצנה שלא נכללה בספרים - האם מדובר בתמונה סמלית או שמא ממשית שאכן מתרחשת במהלך העונה? בנוסף שוחררו שתי סצנות מהעונה החמישית של הסדרה, צפו בהן כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

HBO שיחררה אתמול (שישי) תשורות למעריצי "משחקי הכס" לקראת העונה החמישית, המגיעה ב-12 באפריל (כולל כאן ב-yes Oh בשידור מקביל לארה"ב) - פוסטר ושני קטעים מתוך העונה. בפוסטר נראה טיריון מגבו על חרטומה של אונייה, ומולו מבעד לערפל עף למעלה דרגון עצום - דרוגו, שברח מדאינריז בעונה הקודמת. האם אכן טיריון ייתקל בדרקון המאיים מכולם, או שאולי מדובר ברמז על פגישה שלו עם דאינריז?

המשקל נוטה לטובת הסברה השנייה - כנראה מדובר ברמז לבאות ולא בסצנה שצפויה בסדרה. האימג' של הדרקון לקוח מתמונה שכבר ראינו בעבר (ראו תמונה מימין), ואילו טיריון לבוש כאן בבגדים שיזהו אותו כלאניסטר עשיר כקורח, במקום משהו סולידי ואף למטה מכך שיאפשר לו להוריד פרופיל.

מדובר בשוני מהותי ביחס למה שקורה בספרים, דבר העתיד לאפיין את העונה החמישית בכללותה. יוצרי "משחקי הכס", ד. ב. ווייס ודיוויד בניוף, ערכו שינויים כבר מספר פעמים בעונות האחרונות מהקו העלילתי שהכתיב ג'ורג' מרטין, והבטיחו שהעונה הקרובה תהיה העצמאית ביותר של הסדרה עד כה, כוכבת הסדרה סופי טרנר (סנסה סטארק) סיפרה בריאיון כי "העונה הקרובה תהיה סופר טראומטית", וג'ורג' ר. ר. מרטין אף הבטיח כי "אנשים עומדים למות ואלה לא האנשים שמתו בספרים".

בנוסף לפוסטר שחררה HBO מוקדם יותר אתמול שתי טעימות קצרצרות מתוך סצינות של העונה החמישית (עם מה שנראה כמו וזלין משוח מסביבן). באחת משוחחים מאנס ריידר וג'ון סנו, המנסה לשכנע את המלך מעבר לחומה להעמיד את הישרדות השבטים הצפוניים לפני הגאווה שלו. בשנייה בריאן, הנראית שבורה וכבויה, אומרת לפודריק פיין שהיא לא מעוניינת במישהו שיעקוב אחריה. צפו בשני הקטעים כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully