וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית סוזן סרנדון תככב ב"מחוברים" האמריקאית

4.3.2015 / 13:00

חברת AOL חשפה את משתתפי הגרסה האמריקאית של "מחוברים", ובהם זוכת פרס האוסקר סוזן סרנדון ובן זוגה. הסדרה תעלה ב-31 במרץ, ומופקת על ידי "קודה תקשורת" הישראלית ומורגן ספרלוק, במאי וכוכב הסרט "לאכול בגדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודעת הפרסום ל"מחוברים" בגרסתה האמריקאית. מימין למטה: הזוג הישראלי אלי ועידו בנדט-טייכר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבת הקולנוע ההוליוודית וזוכת פרס האוסקר סוזן סרנדון תשתתף בעונה הראשונה של הסדרה "Connected", הגרסה האמריקאית לסדרה הישראלית "מחוברים", שתעלה ב-31 במרץ ב-AOL. הסדרה האמריקאית מופקת על ידי החברה המפיקה גם את הסדרה בארץ, "קודה תקשורת" של רם לנדס (שגם יצר את הסדרה עם דורון צברי), בעזרת מורגן ספורלוק, במאי וכוכב הסרט "לאכול בגדול". הבמאי של "Connected" הוא עמי טיר, שהיה חתום גם כבמאי ועורך ראשי של "מחוברים" הישראלית.

הדוקו ריאליטי יכלול 20 פרקים, כל פרק יימשך כחצי שעה. היא תעקוב אחרי דמויות של ששה ניו יורקים שונים ותעסוק בין היתר במערכות היחסים שלהם. כל אחד מהם יתעד את חייו באמצעות מצלמות ודאו. המשתתפים הם סרנדון שתככב בסדרה לצד חברה ג'ונתן בריקלין, בעל בר; הזוג הנשוי אלי ועידו בנדט-טייכר, עובדי היי-טק ישראלים שהיגרו לארה"ב; צלמת ארכיטקטורה ומעצבת הפנים נינה פרר-מאנינו ובעלה סטפנו מנינו; הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה דרק גיינס; לורי לוין, מייסדת Flying Television Celebrity Marketing ובעלה יאן ואן ארסדייל; ומגישת הטלוויזיה רוזי נוזי וחברה ג'ושוע באגט.

הזוג אלי ועידו בנדט-טייכר מסרו בתגובה ראשונה להשתתפותם לוואלה תרבות: "זו גאווה ישראלית להשתתף בעונה האמריקאית הראשונה של מחוברים. התאהבנו ב'מחוברים' עוד כצופים בעונות הישראליות, ואנו מתרגשים להצטרף למשפחת 'מחוברים' העולמית. לצופים בהחלט מצפה עונה מרגשת ומשעשעת! אנחנו מודים על ההזדמנות שניתנה לנו להציג, בצורה כנה ואותנטית, את חיינו כמשפחה חדשה".

"Connected" תושק בכל ערוצי הצפייה של AOL, הטריילר יעלה בעוד מספר ימים, וקטעים מתוכה ניתן יהיה לראות גם ב"INTV 2015" - כנס החדשנות בטלוויזיה של קשת, שבו ישתתף מורגן ספרלוק. הכנס יתקיים זו השנה השלישית, ב-15 וב-16 במרץ במתחם ימק"א בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully