וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהוק בעייתי: האם המחליף של ג'ון סטיוארט אנטישמי?

31.3.2015 / 9:20

שעות ספורות לאחר ההודעה על ליהוקו של טרבור נואה כמגיש החדש של "הדיילי שואו", הסתבך נואה בשערוריית ציוצים בטוויטר וזאת בעקבות ציוצים ישנים נגד ישראל ונשים

טרבור נואה. GettyImages
לא אוהב את ישראל? נואה/GettyImages

ההודעה על ליהוקו של טרבור נואה כמחליפו של ג'ון סטיוארט ב"הדיילי שואו" עוררה סערה גדולה בעולם הבידור אולם נראה כי סערה נוספת מתרגשת בשעות האחרונות. בזמן שגולשים רבים חיפשו מידע על נואה, האנונימי יחסית, הם נתקלו בציוצי עבר של נואה בטוויטר ולפיהם נואה מצטייר כאנטישמי וכמיזוגן.

"דרום אפריקה יודעת למחזר כמו שישראל יודעת לעשות שלום", צייץ נואה לפני כחמש שנים. "כמעט דרסתי ילד יהודי במעבר חצייה. הוא לא הסתכל לצדדים לפני שחצה אבל עדיין הייתי מרגיש רע במכוניתי תוצרת גרמניה", כתב בציוץ נוסף בעברו. מקלדתו של נואה לא נחה לפני שצייץ "ליאו מסי לא נכנע בקלות. בדיוק כמו בחורות יהודיות" ו"מאחורי כל ראפר עשיר מסתתר יהודי עשיר עוד יותר".

לאחר שציוצי העבר הבעייתיים של נואה נחשפו שוב ביממה האחרונה, הודיעו גולשים רבים כי הם אינם מתכוונים לצפות ב"הדיילי שואו" לאחר שסטיוארט יפרוש. הקומיקאית רוזאן בר אף צייצה לנואה: "אתה צריך להפסיק לספר בדיחות אנטישמיות וסקסיסטיות נגד ישראל ונשים יהודיות".

אתמול הודיע ערוץ קומדי סנטרל כי נואה יהיה המגיש החדש של "הדיילי שואו". נואה, קומיקאי בן 31 מדרום אפריקה, הופיע בתוכניתו של סטיוארט שלוש פעמים ככתב בדיוני המתאר את המתרחש בארה"ב מנקודת ראותו. הוא ייכנס לנעליו של סטיוארט שהודיע בחודש שעבר כי בכוונתו לעזוב את "הדיילי שואו" לאחר 16 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully