וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבדיחות האנטישמיות: ערוץ קומדי סנטרל מתייצב לצדו של טרבור נואה

1.4.2015 / 10:39

אחרי שהבדיחות האנטישמיות של האיש שמיועד להחליף את ג'ון סטיוארט נחשפו אתמול (שלישי), מביעים מנהלי הערוץ תמיכה בנואה: "לשפוט אותו לפי קומץ בדיחות זה לא פייר"

טרבור נואה. GettyImages
"קומיקאי עם עתמיד מבטיח". טרבור נואה/GettyImages

יממה סוערת עברה על טרבור נואה, הקומיקאי שנבחר להיות מחליפו של ג'ון סטיוארט בתוכנית "הדיילי שואו" בערוץ קומדי סנטרל. גולשים שחיפשו מידע ברשתות החברתיות אודות נואה האנונימי, גילו להפתעתם שורה של ציוצים שערורייתיים שתורגמו מיד לזעם כלפי המגיש והערוץ. שעות ארוכות אחרי התפרצות הפרשה, החליטו סוף סוף גם אנשי הערוץ להגיב.

"כמו קומיקאים רבים, טרבור נואה משחק עם הגבולות", נכתב בעמוד הטוויטר הרשמי של הערוץ, "הוא פרובוקטיבי ולא מרחם על אף אחד, כולל על עצמו. לשפוט אותו או את הקומדיה שלו על סמך קומץ של בדיחות זה לא פייר. טרבור הוא קומיקאי מוכשר עם עתיד מבטיח בקומדי סנטרל". התגובה הזו מציבה רשמית את הערוץ לצדו של נואה, החלטה שעשויה לעלות בנטישה אפשרית של חלק מצופי התוכנית.

נואה, בן 31 מדרום אפריקה, הופיע בתוכניתו של סטיוארט שלוש פעמים ככתב בדיוני המתאר את המתרחש בארה"ב מנקודת ראותו. הוא ייכנס לנעליו של סטיוארט שהודיע בחודש שעבר כי בכוונתו לעזוב את "הדיילי שואו" לאחר 16 שנים. בין היתר כתב בציוצים בחשבון הטוויטר בשנים 2011 ו-2012 בדיחות אנטישמיות כמו: "דרום אפריקה יודעת למחזר כמו שישראל יודעת לעשות שלום" ו-"כמעט דרסתי ילד יהודי במעבר חצייה. הוא לא הסתכל לצדדים לפני שחצה אבל עדיין הייתי מרגיש רע במכוניתי תוצרת גרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully