וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכה נחייה: הפרט המדהים שפספסתם ב"צער גידול בנות"

14.4.2015 / 12:13

בעונה הרביעית של הסדרה עוברים הדוד ג'סי, רבקה ושני התאומים לגור בעליית הגג של בית טאנר. אלא שהתמונות מבחוץ מוכיחות שעליית גג כלל אינה קיימת בבית, בוודאי שלא כזו עם גג מחודד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזהים עליית גג כאן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנות ילדותנו עברו עלינו בנעימים לצדה של משפחת טאנר. היו שם כל כך הרבה אמוציות בבית הקטן והחמים עם סי.ג'יי, סטפני, מישל ודוד ג'סי, עד שהצלחנו שלא לשים לב לפרט מאד מוזר שקשור בו. גולש בשם Chrispar מאתר Reddit (שגולשיו אחראים בזמן האחרון לכמה וכמה גילויים מרעישים בנוגע לתוכניות נוסטלגיות), החזיר אותנו לתמונה הנוסטלגית של הבית ואז הפיל את הפצצה.

בעונה הרביעית של הסדרה עברו רבקה, הדוד ג'סי ושני התאומים לעליית הגג של בית טאנר. הבעיה היא שהתמונה מבחוץ מוכיחה בפירוש שעליית גג כזאת בכלל לא קיימת בבית. לפני שנתיים בוב סאגט (דני טאנר) העלה תמונה של עצמו לצד הבית, שבו עדיין אין כל זכר לקומה נוספת.

בוב סאגט. אינסטגרם, צילום מסך
לא, עדיין בלי עליית גג/צילום מסך, אינסטגרם

זה לא נגמר כאן: ג'סי הספיק גם לשפץ את עליית הגג כך שתכלול מקום למיטה זוגית, עריסות לתינוק ושלל קישוטים שנראים הרבה יותר טוב מדירת החדר שלנו.

גולשים אחרים העלו את ההשערה שהחלק העליון של הבית (בין החלון לגג) הוא עליית הגג. אלא שבתמונה מתוך המבנה עצמו נראה הגג מחודד, מה שבוודאות לא קורה בבית עצמו. כך התברר שילדותנו עברה עלינו בשקר וייקח עוד זמן עד שנתאושש. אולי האיחוד יצליח לאחות את הפצעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גג מחודד? הדירה של ג'סי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully