וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטה של החיים: בקרוב תוכלו ללמוד על "משחקי הכס" גם באקדמיה

19.4.2015 / 10:41

אוניברסיטת צפון אילינוי הודיעה שתפתח באביב הבא קורס מיוחד שיוקדש כולו בסדרה המצליחה מבית HBO. התלמידים יצפו יחד בפרקים, ינתחו אותם ויתבקש להסביר כיצד משקפת התקופה המתוארת בסדרה את התרבות המודרנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרופסור, אל האור אכל לי את השיעורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זאת לא בושה להודות שגם אחרי ארבע עונות פלוס פרק אחד נוסף, עדיין קשה לרובנו לעקוב אחרי כל מה שמתרחש בעולם העצום של "משחקי הכס". אם יש לכם את הזמן הפנוי והכסף, תוכלו לשנות את הבור בהשכלה בעזרת קורס מיוחד באוניברסיטת צפון אילינוי. בקרוב יוכלו הסטודנטים באוניברסיטה לצבור נקודות זכות, תוך כדי דיונים פילוסופיים על דרקונים, ענקים וגילויי עריות.

תכנית הקורס, שיזכה לשם "משחקי הכס: טלוויזיה והיסטוריה של ימי הביניים", תכלול צפיות משותפות בפרקי הסדרה והקראות של טקסטים מתוכה. הסטודנטים יידרשו להכין מצגות שיעסקו באופן בו האירועים בסדרה משקפים את ההיסטוריה והתרבות המודרנית. "הסדרה מייצגת את ימי הביניים בצורה ראליסטית הרבה יותר מסדרות אחרות שמתיימרות לעשות זאת", מסביר הפרופסורית ואלרי גרבר, ממרצות הקורס. "התכנית בולטת במיוחד בגלל שהיא מציגה אנושיות באופן שנראה אמיתי לאנשים אחרים. זאת דוגמא מצוינת לפיסת תרבות מודרנית שמציגה כיצד העבר משפיע על ההווה".

האוניברסיטה מתכוונת להשיק את הקורס החדש כבר באביב הבא, אז צפויה להגיע הסדרה לעונה השישית במספר שלה. "יש כבר כעת דרישה עצומה למקומות בקורס", מדווח פרופסור ג'ף צ'ון, שימנה אף הוא על סגל המרצים בקורס, "אני לא חושב שאי פעם הצלחנו למלא כיתה בתוך שעה בלבד". לאור ההצלחה צפויה האוניברסיטה לפתוח כיתות נוספות, כך שהאפשרות לחוות את הצד האקדמי של "משחקי הכס" עדיין פתוחה בפניכם.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully