וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי ברקאי פורש מהגשת "המקור"

19.4.2015 / 13:39

אחרי שתי עונות בלבד של הגשה משותפת של "המקור" עם רביב דרוקר, ביקש רזי ברקאי לפרוש מהתכנית בגלל העומס שמוטל עליו מצד תכניתו היומית בגלי צה"ל. "הזמן שאני מקדיש לתוכנית היומית שלי לא מאפשר לי, לצערי, לתרום תרומה משמעותית לתוכנית 'המקור' כפי שתכננתי"

רזי ברקאי. ראובן קסטרו
רזי ברקאי/ראובן קסטרו

העיתונאי רזי ברקאי לא ייקח חלק בהגשת העונה הקרובה של "המקור" בערוץ 10 ויפרוש מהתכנית בתום שתי עונות בלבד, כך מודיעה הבוקר חברת חדשות 10. הסיבה, כפי שנמסרה מחדשות 10, היא עומס העבודה המוטל עליו מצד תכניתו היומית בגלי צה"ל.

"הזמן שאני מקדיש לתוכנית היומית שלי בגלי צה"ל לא מאפשר לי, לצערי, לתרום תרומה משמעותית לתוכנית "המקור", כפי שתכננתי", מסר היום רזי ברקאי. "זו הייתה שנה וחצי מרתקת, בתוכנית התחקירים החשובה בטלוויזיה. תודה על הכיף, ואני בטוח שבעתיד אשתף פעולה עם מערכת התוכנית באופן נקודתי". רביב דרוקר, לצדו הגיש ברקאי את התכנית, מסר: "אנחנו נאלצים להיפרד מעיתונאי, שמשמש השראה לכולנו בהגינותו ומקצועיותו. תודה לך רזי על השנה וחצי האחרונה".

רזי ברקאי, חתן פרס סוקולוב לעיתונות, מאנשי התקשורת הבכירים בישראל, מגיש זה קרוב לעשרים שנה את תכנית הדגל של רצועת האקטואליה בגלי צה"ל. הוא ייסד בסוף שנות השמונים את תוכנית הרדיו "הכל דיבורים" ברשת ב', ושימש מוקדם יותר כשליח קול ישראל לוושינגטון, ככתב לעניינים מדיניים ולענייני מפלגות.

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10: "רזי, מבכירי העיתונאים בישראל, הוא נכס לכל מערכת עיתונאית. אני מודה לו על תרומתו לתוכנית בשנה וחצי האחרונה, ומשוכנע שדרכו עוד תצטלב בעתיד עם מערכת חדשות 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully