וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה חמוד: "צער גידול בנות" חוזרת רשמית לעונה חדשה בנטפליקס

21.4.2015 / 9:25

ג'ון סטאמוס בישר לפנות בוקר (שלישי) בתוכניתו של ג'ימי קימל על חזרתו הרשמית של הסיטקום המתוק משנות ה-90. הסדרה תתמקד בעלילותיהן של די ג'יי וסטפני שהפכו לאימהות בעצמן. הפרק הראשון יהווה פגישת מחזור של כוכבי הסדרה המקורית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולך להיות דביק גם עשרים שנה אחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לקח שני עשורים והרבה מאד שמועות, אבל עכשיו אפשר כבר לברך רשמית: די ג'יי, סטפני, קימי, דני והדוד ג'סי עומדים לחזור לחיינו עם עונה חדשה של הרפתקאות חמודות, וואן ליינרים של פעוטות ואהבה משפחתית. ג'ון סטאמוס (ג'וזף אלווין, או בקיצור "הדוד ג'סי") בישר על הקאמבק הגדול בתוכניתו של ג'ימי קימל לפנות בוקר (שלישי).

"לפני חמש דקות בדיוק התקשרו אלי וסיפרו לי שחתמו את העסקה", סיפר סטאמוס, "עבדנו על זה כמה שנים ורצינו לעשות ספין אוף שיעשה כבוד למסורת של התוכנית. זה היה רגע שבו רשת 'נטפליקס' נכנסה לתמונה והציעה לנו לעשות עונה של 13 פרקים". סטאמוס הסביר שהפרק הראשון בסדרה החדשה יהיה מעין מפגש מחזור של גיבורי הסדרה המקורית, ומשם תעבור העלילה להתמקד בבנות שהפכו לאימהות בעצמן וכעת מנסות להתמודד עם אתגרי ההורות.

מלבד סטאמוס (שישמש גם כמפיק בסדרה), אין עדיין סיכום רשמי עם אף אחד מכוכבי הסדרה. עם זאת הוא הצהיר כי בוב סאגט (דני), לורי לאפלין (רבקה), ג'ודי סוויטין (סטפני) וקנדס קמרון (די ג'יי) יופיעו בסדרה, כמו גם אנדראה ברבר (קימי גיבלר). כעת מתמקדים המאמצים בניסיונות לשכנע את התאומות מרי קייט ואשלי אולסן (שגילמו בסדרה את התינוקת מישל) לחזור גם כן. עם זאת הסיכויים לכך נראים בשלב זה נמוכים.

"צער גידול בנות" שודרה במשך שמונה עונות בין השנים 1988-1995 והתמקדה בדני טאנר, אלמן טרי שנותר לטפל לבדו בשלוש בנותיו הצעירות, לאחר שאשתו נהרגה בתאונת דרכים. חברו הטוב, ג'ואי גלדסטון וגיסו ג'סי קטסופוליס, עוברים לגור עמו כדי לנסות ולעזור לו להשתלט על המשימה המורכבת. במהלך הסדרה ג'סי הפך לאב לתאומים בעצמו, עובדה שהפכה את החיים בבית לשמחים אפילו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully