וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מ"הנוקמים", תכירו את הנוקמות: טיילור סוויפט מציגה את קליפ השנה

18.5.2015 / 6:01

"Bad Blood", הקליפ רביעי מתוך אלבומה החדש של ענקית הפופ, עונה על כל הציפיות עם חגיגה של כוכבות, אקשן וסטייל מטורף. קנדריק לאמאר מצטרף לסוויפט ומשדרג את הגרסה המקורית של השיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי לא קטסטרופה. טיילור סוויפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שבוע וחצי של טיזינג בלתי פוסק, כמות כוכבות שהיתה יכולה לפרנס שלושה סרטים והייפ כמו שרק טיילור סוויפט יודעת לייצר, נחשף סוף סוף הבוקר (שני) הקליפ החדש ל "Bad Blood" מתוך אלבומה החמישי של ענקית הפופ, "1989". מדובר בקליפ הרביעי שמשחררת סוויפט מתוך האלבום, אחרי "Blank Space", "Out of The Woods" ו-"Style" שקדמו לו.

נתחיל מזה שמדובר ברימיקס של "Bad Blood", שמשלב את קנדריק לאמאר ומשדרג משמעותית את הגרסה המקורית. הקליפ הוא סוג של הכלאה בין סרטי גריינדהאוס של קוונטין טרנטינו ורוברט רודריגז, משולב בסגנון העיצובי של "עיר החטאים" וקורץ לשורה ארוכה של סרטים נוספים כמו "מטריקס" ו"להרוג את ביל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו רוצה להתעסק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עלילת הקליפ (אותו ביים ג'יימס קאן, שהיה ממונה גם על "Blank Space"), מציגה את סוויפט כלוחמת קטלנית שמחפשת נקמה בחברתה למקצוע (סלינה גומז) אחרי שזו בגדה בו. כל אחת מהן מגיסת לצדה צבא של לוחמות לקראת הקרב המכריע בסופו של הקליפ.

רשימת האורחות כוללת כמעט כל שם גדול שאפשר להעלות על הדעת: קארה דלווין, לילי אלדריג', היילי סטיינפלד, היילי וויליאמס, גיגי חדיד, לינה דנהאם, סינדי קרופורד, קארה דלווין, ג'סיקה אלבה, קרלי קלוס, אלי גולדינג - וזה עדיין לא הסוף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש בראש עם סלינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקור הסבירה סוויפט כי "Bad Blood" הוא שיר שנכתב כנגד קולגה מעולם הפופ. כהרגלה סוויפט לא נקבה בשמות, אולם ההערכה הרווחת היא כי מדובר בקייטי פרי, שהעבירה אליה כמה מרקדני הליווי של סוויפט. אם אנחנו במקומה, היינו משחררים אותם מיד אחרי הקליפ הזה ומוסיפים עוד כמה רקדנים משלנו.

החשיפה של הקליפ נערכה במקביל לטקס פרסי הבילבורד, שנערך אף הוא לפנות בוקר, ובו סוויפט מועמדת ל-14 פרסים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully