וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן נויבך יצאה מהארון כביסקסואלית: "אני חלק מהקהילה הגאה"

2.8.2015 / 8:30

העיתונאית קרן נויבך העלתה אמש סטטוס לעמוד הפייסבוק שלה ובו חשפה כי ניהלה מערכת יחסים עם אשה. "די לשנאת האחר. די לאי קבלת השונה. כולנו בני אדם", כתבה

אירוע תמיכה ברדיו הציבורי בישראל. ניב אהרונסון
נויבך/ניב אהרונסון

קרן נויבך, מהעיתונאיות המוערכות בישראל, יצאה מהארון כביסקסואלית. בסטטוס מרגש שהעלתה אמש (מוצ"ש) לעמוד הפייסבוק שלה, חשפה נויבך כי ניהלה בעבר מערכת יחסים רומנטית עם אשה. "מרבית חיי היו לי בני זוג גברים. כשיצאתי עם בחורה, הבנתי לראשונה איך כל העולם נראה אחרת מהזווית הזו. איך זה נראה כשאת לא רואה זוגות של נשים בסדרות סתם בטלוויזיה, שכשאת הולכת עם בת זוג יד ביד ברחוב מסתכלים עלייך אחרת, שכשאת מספרת לחברים או להורים על זה שיש לך "חברה", הם אופס, לרגע, לא ממש יודעים מה להגיד. והאמת, לרובם היה הרבה יותר קל כשהיה לי שוב 'חבר'", כתבה. דבריה של נויבך פורסמו בזמן שבישראל התנהלו מספר עצרות מחאה נגד פיגוע הדקירה במצעד הגאווה בירושלים.

"אני ממש לא יודעת אם יש לי זכות להגדיר את עצמי חלק מהקהילה הלהט"בית. ולו רק בגלל שלא חוויתי אפליה על הרקע הזה ולא נטלתי חלק במאבקים הקשים לשוויון הזכויות שהתנהלו כאן ב40 השנים האחרונות. אבל אני גם יודעת ובעיקר מרגישה, שהערב במיוחד, אני ממש גאה ושמחה, להגדיר את עצמי חלק מהקהילה הזו. די לשנאת האחר. די לאי קבלת השונה. כולנו בני אדם. שבאים בכל הצורות והנטיות והצבעים והקולות. קבלו את כולם. את כולנו", הוסיפה נויבך.

הפוסט המלא:

  • עוד באותו נושא:
  • קרן נויבך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully