וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: האיחוד המרגש של "אחוזת דאונטון"

13.8.2015 / 10:46

מת'יו ומרי קרולי התאחדו מחדש על הסט של "אחוזת דאונטון" ואין מספיק דמעות כדי לתאר את ההתרגשות. וגם: הצצה נוספת אל אחורי הקלעים של "ליד הים". לייב בלוגינג תרבותי

17:45 - עכשיו זה רשמי: זינה חוזרת

זה התחיל בשמועות בשבועות האחרונים, שנופצו על ידי הכוכבת המקורית של הסדרה לוסי לולס, אבל נראה ש"זינה: הנסיכה הלוחמת" אכן עומדת לשוב לחיינו. בוב גרינבלט, נשיא NBC Entertainment אישר בריאיון ל"הוליווד ריפורטר" כי הסדרה נמצאת בשלבי הפקה ראשוניים.

סם ריימי ורוב טאפרט, מפיקי הסדרה המיתולוגית, ישתתפו בעיבוד המחודש. ומה לגבי לולס עצמה? על פי גרינבלט אין מניעה להופעה מחודשת שלה, בתנאי שלא תאפיל הסדרה. "אני לא בטוח איך היא תוכל להשתתף מבלי לגלם אתה התפקיד של זינה, אבל אף פעם אי אפשר לדעת איך דברים כאלה מסתדרים".

זינה הנסיכה הלוחמת. GettyImages
מי ייכנס לנעליה? לוסי לולס/GettyImages

12:45 - עיניים שלנו: אריה מתרגלת למראה החדש

ואם כבר "משחקי הכס" והמבט קדימה (אופס, סליחה אריה), אפשר כבר להכריז באופן רשמי: החל מהעונה הקרובה אריה סטארק תהיה עיוורת. כל זאת זכר לפנים שלקחה ללא אישור מהאל ללא הפנים.

בתמונות שפרסמה מייזי וויליאמס בחשבון האינסטגרם שלה היא נראית כשמתחת לעיניה מונחות רפידות קרות. "זוהי התוצאה של עדשות העיוורון שלי", כתבה וויליאמס, "זה נראה כמו ואגינות קטנות". זה מה שהיא אמרה.

12:00 - השמועות על הקרב הגדול של וונדר וומן ב"באטמן נגד סופרמן"

השניות הספורות בהן נראתה גל גדות בטריילר של "באטמן נגד סופרמן", הציגו אותה בעיצומו של מה שנראה כמו קרב גדול. ההשערה המיידית היתה שמדובר בסוג של קרב משולש עם סופרמן ובאטמן, אבל שמועות חדשות מתוך אתר הצילומים חושפות פרטים מסעירים עוד יותר.

אתר Heroic Hollywood מדווח כי בקטעים שנחשפו, וונדר וומן למעשה נלחמת בדומסדיי, הנבל הגדול של הסרט. על פי פרטים נוספים שמדווחים באתר לגבי הסצנה, וונדר וומן מצליחה לכרות את ידו של דומסדיי במהלך הקרב. אלא שאז הוא מגדל במקומה עצם משוננת שמשמשת אותו כחרב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה ייראה גם בסרט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:34 - ג'ורג' מרטין מבטיח "סיום חמוץ-מתוק" ל"משחקי הכס"

היי, תראו מה השעה. כבר חמש דקות לא דיברנו עם ג'ורג' מרטין על משהו ונתנו לו תירוץ לא לכתוב ספרים. הפעם מדובר בריאיון שהעניק הסופר ל"Observer", שבו התייחס לאופן בו הוא מתכנן לסיים את סדרת הספרים המצליחה שלו.

"עדיין לא כתבתי את הסיום, אבל זאת ממש לא הכוונה שלי להגיע לשם כשכולם מפסידים", הרגיע מרטין במעט את החששות של המעריצים. "אמרתי כבר בעבר שתחושת הסיום תהיה חמוצה-מתוקה. זה לא סוד שטולקין שימש כהשראה גדולה עבורי. אהבתי מאוד את הדרך שבה הוא סיים את 'שר הטבעות'. זה נגמר עם ניצחון, אבל עדיין עם לא מעט עצבות".

תודה לך, ג'ורג'. עכשיו אתה יכול לחזור לכתוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז הם חיו באושר ובעושר... כן, בטח/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:03 - בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בתמונות מתוך "ליד הים"

סרטם החדש של הפאוור קאפל הלוהט ממשיך להתקדם לקראת תאריך ההפצה ב-13 בנובמבר. אחרי הטריילר הדכאוני, מגיעות גם שורה של תמונות חדשות מתוך ההפקה של הסרט בבימויה של ג'ולי.

ג'ולי ופיט מגלמים בסרט זוג נשוי שמגיע לצרפת במטרה לנסות ולשקם את נישואיהם המתפוררים, ומוצאים זה את זו מחדש בעיירה קטנה על יד הים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:50 - הו פיליפ: מרי ומת'יו שוב ביחד

אם יש שמץ של לב אי שם בקרבכם, אתם בוודאי זוכרים היטב את הרגע ההוא בסיום העונה השלישית של "אחוזת דאונטון". זה שבו האהבה נגמרה בפתאומיות ובאכזריות, והפרידה לנצח בין מת'יו קרולי ומרי קרולי.

מאז עברו הרבה מאהבים באחוזה, אבל אף אחד מהם לא היה מספיק ראוי כדי להתנחל בלבבות. ואז זה קרה. מישל דוקרי (מרי קרולי) פרסמה את תמונת האיחוד המרגשת עם דן סטיבנס (מת'יו) בשחור-לבן נוסטלגי, צעירים ויפים בדיוק כמו שאנחנו זוכרים אותם. "התגעגעתי לפנים האלה", כתבה דוקרי לצד התמונה. הו, אם רק סבתא ויולט היתה כאן לראות את כל היופי הזה.

דוקרי, אגב, נמצאת בימים אלה בעיצומם של ימי הצילומים האחרונים בהחלט של הדרמה התקופתית. העונה השישית תהיה גם האחרונה בהחלט ומי יודע? אולי נקבל גם פלאשקבק לימים מאושרים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully