וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון נכשל: "בית ספר למוסיקה" היא עיוות של הטבע

19.10.2015 / 0:19

בימינו, אם מישהו רוצה לראות ילד צעיר שר, הוא נכנס ליוטיוב. בקשת בטוחים שהם עדיין צריכים להפיק מזה תוכנית טלוויזיה. הם טועים והגיע הזמן שיבינו זאת

צילום מסך

מה יהיה הסוף, תגידו. מתי גל הטרור הזה יסתיים? בשבועות האחרונים, בין חימום דג במיקרוגל המשרדי וטבילת כפית חד פעמית רטובה הן בצנצנת הקפה והן בצנצנת הסוכר, אזרחי ישראל קורסים תחת החיים עצמם והאור בקצה המנהרה רחוק מתמיד. ובערב, אחרי שהאזרח התמים מצליח להגיע לביתו החמים מבלי להידקר ו/או להידרס, מופיעים כמה ילדים שגורמים לעור התוף הלאומי להתאבד. ברוכה השבה "בית ספר למוסיקה", באמת שלא התגעגענו וחבל שחזרת. אלוהים אדירים, כמה חבל שחזרת. למה לכל הרוחות חזרת.

"בית ספר למוסיקה" היא אחת מתוכניות הריאליטי המייגעות שאי פעם הגיעו למסך. אין מודחים, אין אינטריגות, הכל מתוק כדבש. סיוט לחובבי ריאליטי ותענוג להורים. הרי כולם אוהבים לשמוע שהילד שלהם הוא הילד הכי מוכשר בכיתה. גם אם הוא הילד היחיד בכיתה. כל העסק הזה מאכזב כי לא עובר הרבה זמן עד שהילדים המתוקים של "בית ספר למוסיקה" הופכים להיות כוכבי פרסומות מעיקים (אהלן שון גיטלמן) או זמרים חובבנים שזוכים לתגובות מפוקפקות בגלל שירים וקליפים מפוקפקים (מה קורה עדי ביטי?) ואם בסוף הילדים האלה, כמו כל פליטי הריאליטי, מגיעים למקום הכי רדוד, למה אנחנו צריכים לעבור איתם את ההתחלה הכי דביקה? לא כולם נועדו להיות הורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה רחוק הם יגיעו? סביר להניח שלא ממש רחוק/מערכת וואלה!, צילום מסך
הילדים האלה נולדו לתוך עולם בו הרצון להידמות למוכשרים ולטובים הוחלף ברצון להיות מפורסמים. כדי להיות מפורסם בימינו אתה לא צריך להיות מיוחד. סתם להיות

אז התוכנית הכי מיותרת על המסך שוב איתנו והפעם עם צוות שופטים, כלומר, מורים, חדש. יהורם גאון וקרן פלס שמרו על משרתם, דבר קשה בשוק ההוראה בימינו, ומשה פרץ ומתי כספי הוחלפו לטובת רוני דלומי ושרית חדד. דלומי, זוכת תוכנית ריאליטי אחרת, סוגרת מעגל וחדד, ובכן, מנצלת את מותה של "דה וויס" כדי לחלטר בימי הסתיו הקרירים. מול צוות המורים הזה ניצב קאסט של ילדים זבי חוטם חמודים שרק רוצים לשיר ולצאת מתוך צדפה לצלילי אחד משירי ההעצמה הנשית של מירי מסיקה. וזה ממש עצוב כי הילדים האלה נולדו לתוך עולם בו הרצון להידמות למוכשרים ולטובים הוחלף ברצון להיות מפורסמים. כדי להיות מפורסם בימינו אתה לא צריך להיות מיוחד. סתם להיות. רוב הילדים, איך נאמר זאת, לא באמת יודעים לשיר. אין להם איכויות סוואנט בולטות או יוצאות דופן. סתם ילדים עם קול שלא התחלף. כמה רחוק הם יגיעו בחיים? סביר להניח שלא ממש רחוק.

בפתח העונה השלישית אפשר לקבוע ש"בית ספר למוסיקה" היא עיוות של הטבע כפי שהוא קיים בימינו. ריאליטי שהיא לא ריאליטי. תוכנית כשרונות שכשרונותיה מוטלים בספק. ב-2015, רגע לפני 2016, אם אדם ממוצע מהישוב רוצה, אלוהים יודע למה, לצפות בילד בן שבע וחצי שר בעז שרעבי הוא פותח יוטיוב. אם מדובר בעילוי אמיתי, סביר להניח שהוא כבר מחכה בוואטסאפ. בקשת עדיין בטוחים שצריך לעשות מזה תוכנית טלוויזיה. מישהו שם נשאר כיתה.

ומה אתם חשבתם על "בית ספר למוסיקה"? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully